پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي فرا رسيدن روز شهرکرد را گرامي داشت.

کد خبر: 42016 تاریخ انتشار: 1398/02/31
نمایش: 2317
اخبار
اقبال عباسي، استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي فرا رسيدن روز شهرکرد را گرامي داشت.
متن اين پيام بدين شرح است:


با نام خدا و تقديم سلام به شهروندان عزيز شهرکرد
 
 بيش از هر زمان ديگري مي خواستم در مراسم بزرگداشت روز شهرکرد، در کنار شما خوبان باشم، اما مسئوليت سنگيني که بر عهده دارم ايجاب مي کرد تا جاي ديگري مشغول خدمت رساني باشم.
 
 گرامي داشت روز شهرکرد، گرامي داشت شهري است که الحق به درستي بام ايران خوانده مي شود. 

شکوه اين نامگذاري، صرفا به دليل ارتفاع اين شهر از سطح دريا نيست، بلکه نشانه اي است از افق ديد مردمانش، نشانه اي است از شکوه اين شهر که محقق نمي شد، مگر به همت تک تک افرادي که در اين شهر زندگي کرده اند و هر کدام در سرنوشت شهرشان سهمي، هرچند اندک را ايفا کرده اند. 
 
بي ترديد خدمت رساني به چنين مردماني، يک فرصتي تاريخي است و من به کليه ي مديران و متوليان توصيه مي کنم، اگر قصد رستگاري در برابر تاريخ را داريد، در نهايت کوشش و تلاش اين فرصت ارزشمند را غنيمت بدانيد و از هيچ تلاشي براي تحقق آنچه شهرکرد مستحق آن است فروگذار نکنيد.
 
صبح ها که از خانه به سمت محل کارم در استانداري راهي مي شوم، آسمان آبي شهرکرد، پاکيزگي چهره ي شهر و مهرباني مردمانش براي من در آغاز هر روز تازه، گواهي است بر اين مهم که هر چه براي آباداني اين شهر و استان تلاش کنيم، باز هم کم است.
 
شهرکرد، به واسطه ي مرکزيتي که در استان دارد، بدل به فرصتي ارزشمند شده است تا شهروندان با قوميت هاي گوناگون در سرنوشت يکديگر سهيم باشند و  بدون در نظر گرفتن هرگونه تفاوت قومي، همدلي را سرلوحه ي خود قرار دهند تا فرزندان اين شهر، فرداي روشن تري را تجربه کنند.
 
بي ترديد بنده هم به دليل مسئوليتي که بر عهده ام قرار داده شده است، براي بهبود شرايط موجود در شهرکرد، خواسته ها و اهدافي را دنبال مي کنم. به گمانم بيش از هرچيز مي بايست با قدردانستن همت جوانان و فعالان در حوزه هاي مختلف، از مهاجرت ايشان جلوگيري شود تا با حضور پررنگ شان، آباداني شهرکرد، بيش از هر زمان ديگري پيگيري شود و اين مهم محقق نخواهد شد مگر با گسترش بذر اميد و فراهم کردن، بسترها و زيرساخت هاي لازم. دقيقا در همين جاست که وظيفه ي مديران، بيش از هر موقعيت ديگري حساس و سنگين جلوه مي کند. 

مورد بعدي تلاش براي کاهش نرخ بيکاري است که قطعا با حمايت از ايده ها و طرح هاي خلاقانه و بديع مي توان بخشي از اين راه سنگلاخي را پيمود.

 زماني که تخصص گرايي را ملاک ارزش گذاري هاي خود قرار دهيم، با جذب سرمايه هاي فکري و مالي، مي توان رونق را به اقتصاد و فرهنگ در اجتماع شکوهمند شهرکرد تزريق کرد. 

 اين شهر نمادي از کل استان است، هم به واسطه ي کثرت قومي و فرهنگي و هم به دليل يک پارچگي و وفاقي که در شهروندان شهرکرد موج مي زند،. بنابراين ايجاد رونق در شهرکرد به معناي رخ دادن تحول بنيادين در کل استان است.
 
 روز شهرکرد در حقيقت امکاني است براي قدرداني از آنهايي که بي شک مي توانستند دست روي دست بگذارند، اما به جاي انفعال، کنش مند بودن را برگزيده اند و در هر حوزه اي که تخصص ايشان ايجاب مي کرده، دست به فعاليتي معنادار در خدمت تعالي شهرکرد زده اند؛ پس بنده هم در همين مجال با صميانه ترين سلام ها، نهايت قدرداني خودم را نثار اين عزيزان مي کنم و ممنون  از خودگذشتي هاي ايشان هستم. 

 از خداوند بزرگ خواستارم که توان بيشتري در جهت خدمت رساني به اين عزيزان و کليه ي شهروندان شهرکرد و ساکنان شريف استان چهارمحال و بختياري عطا فرمايد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07