پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حماسه آزادسازي خرمشهر، نقطه عطفي است که با مدد الهي و با صلابت و فداکاري فرزندان قهرمان اين مرز و بوم، به منصه ظهور رسيد.

کد خبر: 42031 تاریخ انتشار: 1398/03/03
نمایش: 3699
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري طي پيامي، فرارسيدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازي خرمشهر را به عموم مردم شهيدپرور و ولايتمدار استان بالاخص خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران، تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

🔹تاريخ پرفراز و نشيب انقلاب اسلامي ايران، مملو از رويدادهايي است که هر يک به عنوان تابلوي افتخاري ثبت شده است. در اين ميان، حماسه آزادسازي خرمشهر، نقطه عطفي است که با مدد الهي و با صلابت و فداکاري فرزندان قهرمان اين مرز و بوم، به منصه ظهور رسيد. اين فتح بزرگ، برگ زريني از تاريخ پر افتخار کشورمان و جلوه اي از ايمان، دينداري و مجاهدت ملت قهرمان ايران است.

🔹در چنين روز پرفروغي، خرمشهر که پس از ۳۵ روز پايداري و از خودگذشتگي، به اشغال دشمن متجاوز در آمده بود، سرانجام با خلق حماسه هاي جاودانه و جانفشاني هاي فراموش ناشدني رزمندگان غيور اسلام آزاد شد تا بدين سان اقتدار اراده ملي و ديني در نبرد با دشمن متجاوز و اشغالگر در آيينه تاريخ بازنمايي شود و جهانيان بدانند و ايمان بياورند که عصرکشورگشايي، استيلاجويي و غلبه بر ملت هاي جهان به پايان رسيده است.

🔹اينجانب سوم خردادماه و سالروز فتح غرور آفرين خرمشهر را به خانواده هاي معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و همه ملت فهيم و مقتدر ايران اسلامي و به ويژه مردم هميشه در صحنه و باصلابت استان چهار محال و بختياري تبريک و تهنيت عرض نموده و براي همگان توفيق روز افزون ،عزت و سربلندي از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07