پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري خواستار شد

کميته استعداد يابي نخبگان چهارمحال و بختياري تشکيل شود

کد خبر: 42034 تاریخ انتشار: 1398/03/04
نمایش: 3352
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري شامگاه شنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش تاکيد کرد:‌ کميته استعداد يابي نخبگان در اين استان تشکيل و فعال شود.
اقبال عباسي افزود: کميته استعداد يابي نخبگان استان به دنبال جذب منابع براي تربيت استعدادهاي درخشان و برتر باشد.

وي اضافه کرد: تئوري پردازي و نظريه پردازي در اين حوزه به تنهايي کافي نيست و مديران آموزش و پرورش بايد در حوزه استعدادهاي درخشان و برتر برنامه ارائه دهند.

عباسي از پيگيري جهت سفر وزير آموزش و پرورش به چهارمحال و بختياري خبر داد و گفت: احتمالا پس از ماه مبارک رمضان وزير به اين استان سفر و در آئين افتتاحيه مسابقات دانش‌آموزي شرکت مي‌کند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: نياز است برنامه‌ريزي‌هاي لازم در احصاي مسائل و مشکلات مربوط به آموزش و پرورش و مدارس تخربيي استان صورت بگيرد و در جلساتي با حضور وزير اين گزارشات ارائه شود تا بتوان بهره‌برداري مناسب از اين سفر را انجام داد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: برگزاري جشنواره ها ،همايش ها و سمينارهاي آموزش و پرورش به خصوص در حوزه نوسازي؛ توسعه و تجهيز مدارس بايد در سطح ملي باشد.

وي اظهار کرد: کيفيت برگزاري همايش ها براي تأثيرگذاري بيشتر بايد مدنظر برنامه‌ريزان قرار بگيرد و به جاي اجراي برنامه‌هاي کليشه‌اي، بايد به دنبال طراحي برنامه‌هاي متفاوت و خاص بود.

وي يادآور شد: تهييج؛ شناسايي و دعوت از خيران مدرسه ساز براي سرمايه گذاري در حوزه نوسازي؛ توسعه و تجهيز مدارس ضرورت دارد.

عباسي اظهار داشت: در اين حوزه بايستي از توان بخش خصوصي بهره گيري شود تا بتوان به پيشرفت هاي مطلوب تري دست يافت.

وي با اشاره به قوانين تغيير کاربري فضاهاي مازاد بر نياز آموزش و پرورش، تأکيد کرد: تغيير کاربري هر ملک بايد توسط شهرداري به کميسيون ماده 5 جهت بررسي درخواست داده شود.

وي اضافه کرد :فضاهاي آموزشي مازاد که قرار است تغيير کاربري داده شود بايد در زمينه آموزشي، تربيتي و ورزشي باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07