پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تاکيد استاندار چهارمحال و بختياري بر آمادگي دستگاه‌ها براي پذيرايي از مسافران عيد فطر

کد خبر: 42068 تاریخ انتشار: 1398/03/12
نمایش: 3647
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در ايام تعطيلات عيد فطر استان با ترافيک مسافر مواجه خواهد شد که بايد تمامي دستگاه‌ها براي پذيرايي از مسافران امادگي کامل داشته باشند و وظايف ذاتي خود را به موقع انجام دهند.
اقبال عباسي ظهر يکشنبه در ستاد خدمات سفر چهارمحال و بختياري، گفت: در ايام تعطيلات عيد فطر، استان با ترافيک مسافر مواجه خواهد شد که بايد تمامي دستگاه‌ها براي پذيرايي از مسافران امادگي کامل داشته باشند و وظايف خود را به موقع انجام دهند. 


استاندار تاکيد کرد: ليست کشيک ادارات و دستگاه هاي خدمات رسان تهيه و در اختيار ستاد خدمات سفر قرار گيرد،همچنين مديران نيز تا حد امکان از سفرهاي غيرضرور خود در ايام تعطيلات پيش‌رو کم کنند.

عباسي با اشاره به اينکه شهرداران و دهياران بايد نسبت به تنظيف هر منطقه اقدام کنند، ادامه داد: متوليان اصلي مراکز تفريحي و توريستي نيز وظايف خود را به نحو مطلوب در ايام تعطيلات براي استقرار و پذيرايي از مسافران انجام دهند.

وي ادامه داد: لازم است شرکت آب منطقه اي استان به منظور جلوگيري از خطرات احتمالي، علائم راهنمايي و تابلوهاي هشدار دهنده در کنار رودخانه‌ها،سدها و تالاب ها نصب کند. 

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان، شرکت آب منطقه‌اي ، ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و بخش خصوصي در جهت ساماندهي ورزش رفتينگ در رودخانه‌هاي اين استان و وضعيت قايق‌ها تصميم بگيرند تا يک متولي براي اين بحث در اطراف رودخانه‌هاي استان تعيين شود.

وي با اشاره به افزايش نظارت بر فعاليت مراکز اقامتي، رفاهي، تفريحي، نانوايي‌ها، مراکز سوخت‌رساني و سوپرمارکت‌ها در ايام تعطيل، گفت: کشيک پزشکان متخصص نيز در بيمارستا‌ن هاي استان بايد آمادگي لازم و به موقع در جهت خدمات‌رساني به بيماران را داشته باشند تا نارضايتي از سوي گردشگران مطرح نشود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07