پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري

صيانت از آراي مردم مهمترين رسالت مجريان انتخابات است

کد خبر: 42104 تاریخ انتشار: 1398/03/25
نمایش: 2705
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، صيانت از آراي مردم را مهمترين رسالت ستاد انتخابات استان دانست و گفت: مجريان انتخابات تمام تلاش خود را براي تحقق اين مهم به کار گيرند.

جعفر مرداني روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان افزود: در نظام مردم سالاري جمهوري اسلامي، رأي دادن يک تکليف شرعي محسوب شده و به همين جهت تقاضا مي‌شود تا عوامل اجرايي انتخابات، هيچ گونه رفتار، کردار و يا شائبه‌اي در جهت جانبداري از يک نامزد خاص تا زمان پايان فرايند انتخابات نداشته باشند.

وي، اعتماد سازي را در دستور کار جدي مجريان برگزاري انتخابات برشمرد و تاکيد کرد: هر قدر همه کارها درست و به موقع در جاي خود انجام و به مردم نيز منتقل و اطلاع رساني شود به طور قطع شاهد حضور بيشتر آنها در پاي صندوق‌هاي رأي خواهيم بود که در نهايت به کارآمدي نظام نيز منجر مي‌شود.

مرداني تصريح کرد: بدون ترديد هر قدر شاهد حضور بيشتر و باشکوه‌تر مردم در انتخابات باشيم در واقع دشمنان خود را نااميدتر کرده ايم و بايد سعي کنيم با تلاش بيشتر و اعتمادسازي به اين هدف دست يابيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، دو اصل رعايت قانون مداري و بي طرفي را کليد واژه‌هاي اصلي ستاد انتخابات استان در برگزاري يک انتخابات سالم دانست و گفت: اميد است با بهره گيري سنجيده از تجارب گذشته در برگزاري انتخابات، باز هم شاهد برگزاري يک انتخابات سالم و باشکوه با مشارکت و حضور گسترده مردم باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07