پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:

فعالان حوزه حراست برگزاري انتخابات سالم را تضمين مي کنند

کد خبر: 42115 تاریخ انتشار: 1398/03/27
نمایش: 2937
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: عملکرد صحيح و به موقع فعالان حوزه حراست فرمانداري ها، برگزاري انتخابات سالم را تضمين مي کند.

جعفر مرداني روز دوشنبه در همايش فصلي مسئولان حراست هاي تابع استانداري چهارمحال و بختياري، نقش حراست را در برگزاري انتخابات مهم دانست و افزود: حراست فرمانداري ها چشمان تيزبين نظام و دولت هستند و برگزاري انتخابات سالم را تضمين مي کنند.

وي ادامه داد: حراست ها در افزايش اعتماد مردم به مجريان انتخابات نقش اساسي دارند و بايد در اين راستا از رفتارهايي که اعتماد عمومي را خدشه دار مي کند، پرهيز شود.

مرداني تصريح کرد: نقش حراست فرمانداري ها در افزايش اعتماد، انتخابات سالم و افزايش اعتماد عمومي به برگزار کنندگان انتخابات بسيار پر رنگ است و بايد تلاش کنند اين نقش را به بهترين نحو انجام دهند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه حراست ها مي توانند در کم کردن هزينه هاي احتمالي براي نظام نقش موثري داشته باشند، گفت: حراست کوتاه ترين، مطمئن ترين و دقيق ترين مسير براي اصلاح يک مجموعه اداري است که مديران بايد آن را در دستور کار خود قراردهند.

مرداني، حفظ آبروي مردم و حافظ اسرار بودن را مولفه اصلي فعالان حوزه حراست دانست و افزود: حراست ها در تصميم سازي براي مديران مي توانند نقش مهمي داشته باشند و بايد با ارائه اطلاعات و اخبار دقيق نقش خود را ايفا کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07