پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري

رونق توليد و تقويت بخش اقتصادي کشور از اولويت هاي اساسي دولت و نظام به شمار مي رود

کد خبر: 42213 تاریخ انتشار: 1398/04/23
نمایش: 3509
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان گفت: رونق توليد و تقويت بخش اقتصادي کشور از اولويت هاي اساسي دولت و نظام به شمار مي رود و از اين رو مديران بايد جهت تحقق اين هدف مهم به شکل جهادي بکوشند.
الله کرم نصيري با بيان اينکه مشکلي براي انتقال پساب تصفيه شده فاضلاب بروجن به‌منظور تأمين آب مورد نياز شرکت فولاد سفيد دشت نداريم، گفت: سالانه حدود صد ليتر بر ثانيه از پساب تصفيه‌شده فاضلاب بروجن به اين موضوع تخصيص داده شده است.

وي با بيان اينکه تخصيص پساب به فولاد سفيد دشت توسط شرکت آبفا انجام شده است افزود: اگر تخصيص‌ها و پرداخت‌ها به طور کامل و صحيح انجام شود تا پايان سال جاري به نتيجه مطلوبي دست مي‌يابيم.

نصيري با بيان اينکه جلسات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد بايد در راستاي حل مشکلات واحدهاي توليدي و ايجاد رونق اقتصادي باشد، تأکيد کرد: مجلس و دولت مصوبات خوبي در راستاي تسهيل و رونق توليد داشته‌اند.

وي ادامه داد: طبق بند «ل» تبصره 16 قانون بودجه سال 98، تسهيلاتي که اصل مبلغ آن کمتر از 100 ميليون تومان باشد، مجريان در صورت پرداخت اصل مبلغ وام و در صورت دارا بودن ضوابط و آئين‌نامه‌هاي بانک‌ها از پرداخت سود و جريمه معاف هستند.

معاون استاندار چهارمحال و بختياري گفت: طبق بند «خ» ماده 33، 72 ميليارد تومان تسهيلات جهت استمهال وام‌هاي کشاورزاني که در خشکسالي و حوادث دچار خسارت شده بودند اختصاص يافت که از اين مقدار حدود 80 درصد جذب شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07