پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تخصيص اعتبارات عمراني سال ۹۸، چهارمحال و بختياري بيش تر از ساير استان ها ديده شود

کد خبر: 42268 تاریخ انتشار: 1398/05/03
نمایش: 2444
اخبار
استاندار گفت:با توجه به محروميت استان، لازم است در تخصيص اعتبارات عمراني سال ۹۸، چهارمحال و بختياري بيش تر از ساير استان ها ديده شود..
اقبال عباسي روز پنجشنبه در نشست مشترک شوراي برنامه ريزي و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري با حضور سيد حميد پورمحمدي گل سفيدي معاون امور اقتصادي و هماهنگي سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه يک هيأت بلند پايه از مسئولان ملي اظهار کرد: حضور مسئولان ملي در اين جلسه مي‌تواند در برطرف کردن محروميت‌ها تاثير گذار باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در گذشته بي توجهي‌هاي فراواني براي توسعه اين استان صورت گرفته است.

وي گفت: تنها مدت کوتاهي به بخش کوچکي از زيرساخت‌هاي توسعه‌اي چهارمحال و بختياري توجه شد.

عباسي تاکيد کرد: محروميت چهارمحال و بختياري در بخش‌هاي مختلف،باعث بالا بودن نرخ بيکاري، کمبود اشتغال و مشکلات اقتصادي در اين استان است.

استاندار در ادامه با اشاره به اينکه عدم جذب اعتبارات در استان وجود ندارد، گفت: تمامي اعتبارات ابلاغي به استان تخصيص يافته است، به طوري که 14 ميليارد تومان پول در خزانه موجود است.

وي گفت: در آينده‌اي نزديک معاون اول رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه به اين استان سفر مي‌کنند، بنابراين تصميمات جلسه فوق، مي‌تواند نتيجه‌بخش باشد.

وي افزود: هماهنگي و همکاري مسئولان ملي براي تکميل و بهره برداري از ۱۲ پروژه آب و خاک جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري به منظور ارتقاي توان اقتصادي و توسعه مناطق محروم در اين استان ضرورت دارد.

عباسي تصريح کرد: تخصيص ۱۰۰ درصدي اعتبارات مربوط به حذف نقاط حادثه خيز در چهارمحال و بختياري مورد توجه مسئولان ملي باشد.

وي تاکيد کرد:اتمام پروژه‌هايي از جمله فولادسفيددشت و پتروشيمي لردگان براي اين استان داراي اهميت ويژه‌اي است.

وي يادآور شد: اختصاص اعتبار براي نوسازي ساختمان‌هاي اداري فرسوده، تجهيز ساختمان‌هاي صدا و سيما، بيمه فرش بافان ،کمک به حوزه‌هاي علميه و مصلاهاي نماز جمعه، تکميل و تقويت زيرساخت‌ها و پروژه هاي ارتباطي و اجراي طرح جامع گردشگري، تکميل و بهره برداري از مرکز فرهنگي دفاع مقدس و نوسازي مدارس تخريبي چهارمحال و بختياري جزو مهمترين اولويت‌هاي استان و نيازمند توجه ويژه مسئولان ملي است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06