پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار

برگزاري رويدادهاي ورزشي اتفاقات خوبي در استان را به همراه دارد

کد خبر: 42271 تاریخ انتشار: 1398/05/06
نمایش: 2274
اخبار
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اين استان به‌علت شرايط آب و هوايي و ارتفاع از دريا در حال حاضر اردوبام مسابقات ورزشي است.
جعفر مرداني در آيين افتتاح پنجمين المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان دانشگاه جامع علمي کاربردي با اشاره به اينکه در چهارمحال و بختياري شرايط  آب و هوايي  مناسب، موقعيت جغرافيايي، ارتفاع بالا از سطح دريا و زير ساخت هاي مناسب ورزشي وجود دارد، گفت: با توجه به اين شرايط شهرکرد و ساير شهرستان هاي استان به عنوان اردوبام رشته هاي مختلف در سطح ملي انتخاب مي شود.

وي با بيان اينکه ميزباني شهرکرد در برگزاري رويدادهاي ورزشي اتفاقات خوبي در استان را به همراه دارد، افزود: اين ميزباني تحکيم دوستي‌ها و ترويج آداب و رسوم مردم مناطق استان در کشور را در پي دارد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اظهار اميدواري از اينکه دانشجويان با غناي فرهنگي و جاذبه‌هاي گردشگري استان آشنا شوند، اضافه کرد: دانشجويان در اين رويدادهاي فرهنگي و ورزشي سفيران معرفي استان به مردم کشور هستند.

مرداني با اشاره به لزوم همگاني شدن ورزش در جامعه، ادامه داد: با اشاعه ورزش در مدارس و دانشگاه‌ها بسياري از ناهنجاري‌هاي جامعه از بين مي‌رود.

گفتني است؛ پنجمين دوره المپياد ورزشي و فرهنگي دانشجويان علمي کاربردي از پنجم مردادماه در دو بخش دختران و پسران آغاز و تا هفدهم مرداد ادامه دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06