پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نهضت روايتگري دفاع مقدس در چهارمحال و بختياري شکل مي‌گيرد

کد خبر: 42272 تاریخ انتشار: 1398/05/06
نمایش: 2286
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي جلوگيري از تحريف دفاع مقدس، نهضت خاطره‌گويي و روايتگري دفاع مقدس در استان شکل مي‌گيرد.
جعفر مرداني شامگاه يکشنبه در شوراي هماهنگي حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان اظهار داشت: اين نهضت به صورت فراگير در تمام شهرستان‌ها با تدبير و مديريت فرمانداران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس آغاز مي‌شود.

وي ادامه داد: تجليل از پيشکسوتان جهاد و مقاومت از ديگر برنامه‌هايي است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اجرا مي‌شود و از فرمانداران انتظار مي‌رود که در شناسايي پيشکسوتان حوزه دفاع مقدس همکاري و اهتمام لازم را داشته باشند.

مرداني با تاکيد بر تهيه بانک اطلاعاتي فعالان حوزه دفاع مقدس به ويژه پيشکسوتان اين حوزه، تصريح کرد: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس، حماسه آفريني‌هاي رزمندگان اسلام و انتقال آن به نسل جوان نيازمند جمع‌آوري اطلاعات اين حوزه و برگزاري يادواره‌ها و گراميداشت‌ها است.

معاون سياسي، امنيتي  اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، دفاع مقدس را از مهمترين افتخارات اين مرز و بوم دانست  وگفت: بي‌شک شهدا، جانبازان و ايثارگران سرمايه‌هاي اين کشور هستند که بايد تا مي‌توان در زنده نگه داشتن ياد و خاطره اين بزرگ مردان تلاش کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06