پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

ديوان محاسبات به رفع تبعيض‌ها ورود پيدا کند

کد خبر: 42300 تاریخ انتشار: 1398/05/10
نمایش: 2137
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: گرچه ديوان محاسبات رسالت اصلي پاسداري از بيت‌المال را برعهده دارد، اما درخواست مي‌شود اين نهاد به اجراي عدالت و رفع تبعيض‌ها نيز ورود پيدا کند.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در شوراي اداري اين استان که با حضور رئيس ديوان محاسبات کشور برگزار شد، افزود: چهارمحال و بختياري با وجود همه قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي بيشماري که دارد از نظر شاخص‌هاي توسعه‌اي در وضعيت خوبي قرار ندارد و نيازمند حمايت و توجه بيشتري است.

وي ادامه داد: اين استان از يک محروميت تاريخي رنج مي‌برد و با وجود خدماتي که در سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي در اين استان شکل گرفته اما همچنان با نارسايي‌هاي بسياري مواجه است.

عباسي، نبود زيرساخت‎ها را عامل اصلي توسعه‌نيافتگي اين استان عنوان کرد و گفت: رفع اين چالش مستلزم نگاه ويژه‌تر به اين استان و از ميان برداشتن تبعيض‌هاي موجود است.

وي با بيان اينکه تخصيص بودجه به هريک از استان‌هاي کشور حول محور چانه زني در مجلس صورت مي‌گيرد، تصريح کرد: اين در حاليست که بايد تخصيص بودجه در کشور با هدف توسعه متوازن استان‌ها و برقراري عدالت انجام گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه تشويق مديران پرتلاش و پاکدست را از مهمترين راهکارهاي ارتقاي کارکرد سيستم‌هاي اداري دانست وافزود: سياست تشويق منجر به تقويت انگيزه مديران براي کار و تلاش بيشتر است و نبايد نسبت به اين مهم غافل شد.

عباسي با بيان اينکه چهارمحال و بختياري به ويژه در سال‌هاي اخير از استان‌هاي نمونه در حوزه مديريت سالم، منضبط و منسجم ارزيابي شده است، خاطرنشان کرد: کسب رتبه اول صرفه‌جويي در هزينه‌ها و انضباط مالي، کسب رتبه نخست در جذب اعتبارات سرمايه‌اي و کسب رتبه برتر در حوزه تحقق درآمدهاي عمومي بخشي از اين موفقيت‌ها بوده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06