پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري بر ارتقاي خدمات‌دهي به زائران اربعين تاکيد کرد

کد خبر: 42306 تاریخ انتشار: 1398/05/13
نمایش: 1931
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گلايه نسبت به مديريت حج و زيارت در خدمات رساني نامطلوب به زائران اين استان، ارتقا و کيفيت‌بخشي به اين خدمات را خواستار شد.
اقبال عباسي روز يکشنبه در نشست ستاد اربعين افزود: هيچ خدمتي بهتر از خدمت به زائران امام حسين(ع) نيست و از همين رو با توجه به در پيش بودن اربعين حسيني بايد از همه امکانات و ظرفيت ها براي خدمات رساني به زائران استان بهره گرفت.

وي با اشاره به اينکه امسال ۲۰ هزار زائر از استان به اربعين حسيني اعزام مي شوند، تصريح کرد: اين جمعيت قابل توجه رسالت و وظيفه مسئولان را سنگين تر مي کند و بايد عملکردي بهتر از سال گذشته از خود ارائه دهند.

وي با گلايه نسبت به کيفيت پايين خدمات اسکان و حمل و نقل براي زائران استان، اظهار داشت: بي کيفيت ترين هتل ها و وسايل حمل و نقل به استان چهارمحال و بختياري داده شده است در حالي که نبايد هيچ تفاوتي در خصوص خدمات ارائه شده بين زائران استان‌ها باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نارضايتي بيشتر کاروان ها از خدمات حمل و نقل و کيفيت هتل ها، افزود: به حج و زيارت استان تذکر جدي مي دهم که در مديريت خود تجديدنظر کند و اگر نمي تواند موثر عمل کند از اين سمت کنار برود.

عباسي با تقسيم بندي خدمات به سه نوع خدمات دولتي، مردمي و بخش خصوصي، تصريح کرد: با متمرکز کردن خدمات مي توان به نحو مطلوبتري از زائران ميزباني کرد.

وي خاطرنشان کرد: هر دستگاهي اگر تعهداتي قبول مي کند بايد بدرستي آن را انجام دهد.

عباسي با بيان اينکه براي موکب داران سفر کربلا نمي توان هيچ محدوديتي قائل شد، افزود: اين در حاليست که اجازه سواستفاده به افراد نبايد داده شود چراکه بايد از اعتماد مردم امانتداري کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06