پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اهل رسانه روح بيدار جامعه هستند.

کد خبر: 42328 تاریخ انتشار: 1398/05/16
نمایش: 2219
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي روز خبرنگار را به جهادگران عرصه قلم تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي به شرح زير است:

«بسمه تعالي»

سخن گفتن با اصحاب رسانه، گويي سخن گفتن در برابر تاريخ است. هر نفسِ آگاه و دغدغه مندي در هر کجا خوب مي داند که روح اگاهي در جامعه، بي ترديد بخش قابل توجهي از حيات خود را مديون اين قشر شريف است.
 
خداوند به قلم در قرآن کريم قسم ياد کرده، ما چه گواهي بالاتر از اين نياز داريم تا در قدرداني  از قلم کوشا باشيم.
 
اهميت رسانه و مطبوعات امروز بر همگان آشکار است که قطعا سخن گفتن از آن تکرار مکررات خواهد بود، اما بر خود واجب مي دانم ، بار ديگر اعلام کنم که اهل رسانه روح بيدار جامعه هستند.
 
در چهارمحال و بختياري، اين سرزمين زيبا و چهارفصل، نقش رسانه ها قطعا مي تواند پر رنگ تر باشد. رسانه ها مي توانند فعال تر، معنادارتر و پويا تر در جامعه نقش آفريني کنند. 

مصداق همين موضوع در سيل اخير خودنمايي کرد. آنجا که تلاش شبانه روزي اصحاب رسانه در آگاه سازي جامعه ،مسير را براي خدمت رساني تسهيل کرد. آگاهي عمومي و دغدغه مندي را بالابرد تا روح جمعي جامعه در يک هم بستگي ، از گسترش خسارت ها جلوگيري کند.
 
خبرنگاران در صف مقدم رخدادهاي جامعه حضور دارند و نحوه ي برخورد ايشان با وقايع به نوعي نگاه عمومي را شکل مي دهد. دقيقا در همين زمان است که اهميت کار ايشان معين مي شود.

 خدمات ايشان تاريخي و اشتباهات آنها نيز تاريخي خواهد بود. پس بر تک تک ماست در هر کجا چه در مقام شهروند و چه به عنوان مدير و مسئول، با در نظر گرفتن حساسيت هاي جان فرساي حرفه ي ايشان از هيچ کوششي براي همکاري با انها فروگذار نکنيم. 
 
در انتها با نهايت همدلي و شادي، روز خبرنگار را تبريک عرض مي کنم و براي اين عزيزان آرزوي توفيق و بهروزي دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06