پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
با محوريت وزير کشور؛

اختلافات حوزه آب با برگزاري نشست‌هاي مشترک برطرف مي‌شود

کد خبر: 42339 تاریخ انتشار: 1398/05/17
نمایش: 1752
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: به دستور وزير کشور در خصوص رفع مسائل حوزه آب و برطرف کردن اختلافات بين استاني ، نشست‌هايي با حضور استانداران و مديران مربوطه بزودي در وزارت کشور برگزار مي شود.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به برگزاري نشست شوراي تامين اين استان با حضور عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور ، اظهار داشت: در اين نشست اعضا شوراي تامين استان در مورد مساله آب، نرخ بيکاري، قاچاق کالا و ارز، اختلافات مرزي، حمل و نقل سوخت، موضوع ارتباطات، فضاي مجازي، انتخابات، تقسيمات کشوري و مسائل صنفي گزارش و ارائه پيشنهاد و راهکار پرداختند و در ادامه وزير کشور ضمن ارائه راهکارهاي لازم دستور داد براي پيگيري مسائل حوزه آب و رفع اختلافات بين استاني در خصوص اجراي طرح ها نشستي با حضور مسئولان دو استان اصفهان و چهارمحال و بختياري در وزارت کشور برگزار و نتايج آن اعلام شود.

وي ادامه داد: همچنين در اين نشست با حضور رئيس شوراي امنيت کشور در خصوص رفع چالش هاي استان نظير بيکاري، قاچاق کالا و ارز، حمل سلاح و مواد مخدر راهکارهايي ارائه و تصميماتي گرفته شد و همچنين آقاي وزير دستور داد چنانچه طرحي براي رفع آسيب تدوين و بصورت پايلوت در اين استان اجرا شود بي‌شک از طريق وزارت کشور به اندازه کافي کمک خواهد شد.

عباسي تصريح کرد: در اين نشست همچنين اعضاي شوراي تامين استان گزارشي از وضعيت سياسي، اجتماعي استان ارائه دادند و وزير کشور راهکارهايي در خصوص کنترل و کاهش آسيب هاي اجتماعي در استان نظير اعتياد،  مشروبات الکي و طلاق ارائه دادند و ابراز اميدواري کردند که با تعامل و وحدت لازم و تقويت همکاري هاي بين بخشي بتوان اين آسيب ها را کنترل و کاهش داد.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: دکتر رحماني فضلي در اين نشست با ارائه گزارشي از وضعيت کشور در معادلات بين المللي، منطقه اي و ملي، همراهي ملت و پايداري در برابر دشمن را از علل اصلي اقتدار و ابهت نظام در عرصه بين المللي عنوان کرد.

به گزارش ايرنا، وزير کشور به دعوت استاندار چهارمحال و بختياري به اين استان سفر کرده است.

ديدار با امام جمعه شهرکرد، شرکت در نشست شوراي تامين، شرکت در ستاد اقتصاد مقاومتي و بازديد از کارخانه حجاب شهرکرد برنامه هاي سفر دو روزه عبدالرضا رحماني فضلي به چهارمحال و بختياري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06