پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

بايد تلاش کرد تا فرودگاه شهرکرد جايگاه واقعي خود را پيدا کند

کد خبر: 42352 تاریخ انتشار: 1398/05/20
نمایش: 979
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه حمل و نقل هوايي در استان از رونق لازم برخوردار نيست، گفت: بايد تلاش کرد تا فرودگاه شهرکرد جايگاه واقعي خود را پيدا کند تا به گزينه مطمئني براي انتخاب مسافران تبديل شود.
الله‌کرم نصيري روز شنبه در نشست شوراي گفت گوي دولت و بخش خصوصي با تاکيد بر رونق و توسعه پروازهاي فرودگاه شهرکرد اظهار داشت: ضمن اينکه نبايد تعداد پروازهاي اين فرودگاه کاهش يابد بلکه بايد زمينه براي رونق بيش از پيش و ورود شرکت‌هاي هواپيمايي در اين حوزه فراهم شود.

وي با اشاره به برخي مشکلات فرودگاه شهرکرد، ريسک بالاي لغو پروازهاي اين فرودگاه را از مهمترين اين مشکلات برشمرد و گفت: بسياري از مسافران از آنجا که مطمئن نيستند که پروازهاي اين فرودگاه پابرجاست و يا لغو مي‌شود، ترجيح مي‌دهند از فرودگاه استان مجاور استفاده کنند و يا از طريق ديگر سفر کنند.

نصيري با اشاره به آمادگي يک شرکت هواپيمايي براي توسعه حمل و نقل هوايي استان خاطرنشان کرد: برخي مشکلات مانع فعاليت اين سرمايه‌گذار شده است اما از آنجا که استاندار براي تحقق چنين برنامه‌اي بسيار تلاش کرد و در اين راستا مصمم است، اميد مي‌رود اين مشکلات برطرف شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري همچنين به مشکل مديريت پسماند در استان اشاره کرد و اظهار داشت: مديريت پسماند موضوع بسيار مهمي است چرا که با سلامت مردم در ارتباط است و بايد اين موضوع در اولويت برنامه ها قرار گيرد.

نصيري با تاکيد بر شناسايي و جمع بندي مشکلات حوزه پسماند در استان، تصريح کرد: در همين راستا مسائل و مشکلات بخش خصوصي و دولتي شناسايي و گزارشي جامع از همه بخش‌ها و شهرستان‌ها تدوين شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06