پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جايگاه مديريتي زنان در دولت تدبير و اميد ارتقا يافته است

کد خبر: 42377 تاریخ انتشار: 1398/05/23
نمایش: 2650
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: جايگاه مديريتي و اجتماعي زنان در دولت تدبير و اميد ارتقا يافت و زمينه براي شکوفايي توانمندي‌هاي بانوان فراهم شد.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در نشست تخصصي بانوان فرهيخته اين استان که با حضور مشاور امور بانوان وزير کشور برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌هاي اخير زنان توانمندي در عرصه‌هاي مختلف سياسي، اجتماعي و اقتصادي زمينه فعاليت داشته اند.

وي ادامه داد: در استان چهارمحال و بختياري نيز تلاش شد تا به حوزه زنان توجه بيشتري شود و از نيروهاي زن توانمند در پست‌هاي مديريتي بهره‌گيري شود.

عباسي با بيان اينکه زن محور خانواده است، تصريح کرد: زنان نه تنها در خانواده بلکه در جامعه نيز نقش موثر و تعيين‌کننده‌اي دارند بطوري که که اگر فداکاري‌ها و ايثارگري‌هاي مادران و زنان اين مرز و بوم در سال‌هاي هشت سال دفاع مقدس نبود الان در آرامش و امنيت زندگي نمي‌کرديم.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر تقويت روحيه خودباوري زنان، افزود: اگر زنان توانمندي‌ها و استعدادهاي خود را نشان دهند به جايگاه بسيار بالايي دست پيدا مي‌کنند.

مديرکل امور بانوان وخانواده استانداري چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي اين نهاد اظهار داشت: تاکنون با اقشار مختلف بانوان استان نشست‌هاي متعددي برگزار شده و تلاش مي‌شود با همفکري و ارائه راهکارهاي موثر درصدد رفع مشکلات و تقويت فرصت‌ها باشيم.

مرضيه جليل‌پور افزود: شناسايي بانوان مستعد و توانمند، تشکيل کميته‌هاي مختلف نظير کميته ازدواج، تقويت ارتباط با سازمان‌هاي مردم نهاد، برگزاري دوره‌هاي آموزشي و بروزرساني بانک اطلاعاتي زنان استان از مهمترين اقدامات انجام شده در اين حوزه است.

در اين نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌هاي اجرايي استان به برخي مشکلات و مطالبات حوزه خود پرداختند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07