پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختياري:

مبارزه با مواد مخدر در جامعه بايد اجتماعي و مردمي شود

کد خبر: 42379 تاریخ انتشار: 1398/05/24
نمایش: 2090
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اجتماعي و مردمي شدن امر مبارزه با مواد مخدر گفت: مبارزه با مواد مخدر ، نيازمند همکاري و همراهي همه مردم است.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در  نشست شوراي مبارزه با مواد مخدر استان افزود: براي مقابله با گسترش مصرف مواد مخدر ، مبارزه از سوي دستگاه هاي متولي به تنهايي کافي نيست و بايد اين مبارزه با مواد مخدر با همراهي مردم و جامعه  باشد.

وي گفت: مساله گرايش به مواد مخدر و اعتياد بايد در استان آسيب شناسي شود تا بتوان بدون هدر رفت اعتبار و هزينه و با با برنامه ريزي دقيق و صحيح  با اين معضل مبارزه کرد.

به گفته وي، امر مبارزه با مواد مخدر با حضور و مشارکت مردم، ارگان‌ها و سازمان هاي مردم نهاد همراه با موفقيت خواهد بود.

عباسي با اشاره به فعاليت مراکز درماني اعتياد در استان و تنها مرکز اعتياد خاص زنان ، بر حمايت بيشتر از اين مراکز به خصوص مرکز ترک اعتياد زنان تاکيد کرد و گفت: اطلاع رساني دقيق در حوزه فعاليت اين مراکز زمينه حضور معتادان را براي ترک و همچنين رغبت خانواده ها براي ترک فرزندان دختر خود را افزايش مي دهد.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: براي مقابله و مبارزه با اعتياد در جامعه يک زنجيره فعاليت دارند که پيشگيري، مبارزه، آموزش، درمان و اشتغال و مراقبت بعد از درمان حلقه هاي اين زنجيره هستند و بايد در راستاي تقويت اين زنجيره ، از تمام توان استفاده کرد.

اعضاي شوراي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري قبل از برگزاري اين جلسه از يک کمپ ترک اعتياد زنان و يک کمپ ترک اعتياد مردان ديدن کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07