پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۵۰۰ هزار واحد مسکوني روستايي در دولت تدبير و اميد احداث شد

کد خبر: 42432 تاریخ انتشار: 1398/05/31
نمایش: 2488
اخبار
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي از توجه جدي دولت به حوزه مسکن نيازمند خبر داد و گفت: بيش از ۵۰۰ هزار واحد مسکوني روستايي در دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم احداث و به بهره‌برداري رسيده است.

عليرضا تابش روز پنجشنبه در نشست مشترک برنامه‌ريزي و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتي استان چهارمحال و بختياري که با حضور رئيس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، افزود: اين تعداد واحد مسکوني با اختصاص اعتباري افزون بر ۵ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان احداث ، تکميل و بهره برداري شده است.

وي ادامه داد: در حوزه بهسازي و همچنين جبران خرابي واحدهاي مسکوني که در سيلاب اخير دچار حادثه شده اند، نيز اقدامات خوبي از سوي دولت در دست انجام است.

تابش، ايجاد بنياد مسکن را از دستاوردهاي موثر انقلاب اسلامي عنوان کرد و گفت: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي يک ميليون و ۷۰۰ هزار واحد مسکوني روستايي با جذب ۱۷ هزار ميليارد تومان تسهيلات حوزه مسکن در کشور احداث شده است.

رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: آمار بهسازي واحدهاي روستايي و جبران خرابي واحدهاي ناشي از حوادث جداي از اين آمار است.

تابش همچنين به روستاهاي در معرض خطر و لزوم جابجايي يا تثبيت اين روستاها نيز اشاره کرد و گفت: در چهارمحال و بختياري ۲۵ روستا در چنين وضعيتي قرار دارد که مطالعات لازم براي جايجايي آن انجام شده و براي تصويب و تخصيص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارائه مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: در چهارمحال و بختياري به مانند ساير استان‌هاي کشور در ايجاد واحدهاي مسکوني روستايي پيشگام هستيم و اميد است اين روند تداوم داشته باشد چراکه لياقت مردم کشور بيش از اين فعاليت‎ها است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07