پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

توسعه شهرستان تازه تاسيس خانميرزا شتاب مي‌گيرد

کد خبر: 42581 تاریخ انتشار: 1398/06/28
نمایش: 2201
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با آغاز به کار فرمانداري شهرستان خانميرزا و کمک به تکميل زيرساخت‌هاي اين شهرستان‌ها، روند توسعه يافتگي اين منطقه شتاب مي‌گيرد.
اقبال عباسي در آيين افتتاح و آغاز بکار فرمانداري شهرستان خانميرزا که با حضور معاون سياسي وزير کشور برگزار شد ، با اشاره به شرايط داخلي و بين‌المللي کشور و هجمه‌هاي دشمن عليه ملت ايران، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران تداوم مکتب عاشورا است و تاسي به اين الگوي والا سبب شده تا با قدرت در برابر دشمنان اسلام و استکبار جهاني ايستادگي کنيم.

وي ادامه داد: با پيروي از مکتب حسيني، ملت ايران از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون که با هجمه‌هاي متعدد سياسي، نظامي، فرهنگي و اقتصادي دشمن مواجه بوده است، استوار و محکم به آرمان‌هاي نظام وفادار مانده و هيچگاه تسليم توطئه‌هاي دشمن نشده‎ است.

عباسي با بيان اينکه استکبار جهاني از ايران و ملت مقاوم آن هراس دارد، تصريح کرد: دشمن نگران اين است که ايران اسلامي الگويي براي تمام کشورهاي جهان شود از همين رو با تمام توان جلوي اين کشور ايستاده است.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ايجاد شهرستان خانميرزا در اين استان، تصريح کرد: اين اقدام يک حرکت رو به رشد است و نشان مي‌دهد با وجود همه کارشکني‌هاي دشمن، برنامه هاي کشور بدون وقفه و خلل در حال انجام است.

عباسي با تبريک ايجاد فرمانداري شهرستان خانميرزا به مردم اين منطقه، خاطرنشان کرد: بي‌شک با توجه به قابليت‌ها و مردم توانمند و مستعد اين خطه، مراحل رشد و توسعه اين شهرستان شتاب مي‌گيرد.

وي با بيان اينکه شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا جزو شهرستانهاي الگوي توسعه کشور انتخاب شده‌اند، افزود: با اجراي اين طرح حمايت‌ها و تخصيص امکانات به منطقه بيشتر مي‌شود.

عباسي تصريح کرد: در بودجه سال ۹۹ اعتبارات شهرستان خانميرزا به صورت مستقل در اختيار فرماندار قرار داده مي‌شود که مي‌تواند در تکميل زيرساخت‌ها و پيشبرد بهتر برنامه‌هاي اين شهرستان نقش موثري داشته باشد.

وي با بيان اينکه حمايت‌ها از شهرستان‌هاي تازه تاسيس بيش از ساير مناطق است، افزود: بي‌شک محروميت‌ها در اين مناطق بيشتر از ساير مناطق است و بايد با حمايت بيشتر و تخصيص اعتبارات بيشتر روند توسعه‌يافتگي اين مناطق را تسهيل کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07