پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فرماندار جديد شهرستان لردگان معرفي شد

کد خبر: 42582 تاریخ انتشار: 1398/06/28
نمایش: 2742
اخبار
"ملک محمد قربانپور" به عنوان فرماندار جديد شهرستان لردگان ، پنجشنبه شب با حضور استاندار چهارمحال و بختياري، نماينده لردگان و خانميرزا در مجلس و جمعي از مديران استان معرفي شد.
استاندار چهارمحال و بختياري در اين آيين اظهار داشت: استان با وجود مشکلات و چالش‌هايي که با آن مواجه است اما ظرفيت و قابليت بالايي براي رشد و توسعه دارد و اين موضوع بايد با جديت از سوي فرمانداران و مديران استان پيگيري شود.

اقبال عباسي با تاکيد بر تقويت تعامل و همدلي در شهرستان‌ها، آن را لازمه پيشبرد مطلوب امور دانست و گفت: هم‌افزايي بين‌ بخشي از يک سو و تعامل و همدلي مردم و مسئولان از سوي ديگر مي‌تواند روند توسعه‌يافتگي استان را سرعت بخشد.

عباسي با اشاره به ظرفيت‌هاي شهرستان لردگان، تصريح کرد: اين منطقه به عنوان شهرستان الگوي توسعه در کشور انتخاب شده است و اجراي اين طرح محروميت‌زدايي از اين منطقه را در پي خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختياري، کسب رضايت مردم را در اولويت همه امور استان اعلام کرد و افزود: فعاليت‌ها و خدمات مسئولان بايد براي مردم محسوس باشد و از فرمانداران انتظار مي رود در اين خصوص تمام تلاش خود را به کار گيرند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07