پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

پشتوانه مردمي بزرگترين اهرم قدرت ايران اسلامي است

کد خبر: 42591 تاریخ انتشار: 1398/06/31
نمایش: 2038
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به مقاومت و پايداري ملت ايران در برابر استکبار جهاني، پشتوانه مردمي را بزرگترين اهرم قدرت و اقتدار کشور دانست.
اقبال عباسي روز يکشنبه در آيين رژه نيروهاي مسلح اين استان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را با شعار اقتدار، قدرت و توانايي گرامي داشته مي‌شود چرا که معتقديم هميشه اعمال قدرت با زر و زور و رسانه محقق نمي‌شود بلکه، قدرت واقعي ريشه در علم، آگاهي، ايمان و ايثار دارد.

وي با اشاره به نقش محوري مردم در صحنه‌هاي مهم کشور، تصريح کرد: نيروهاي عظيم مردمي در ۸ سال دفاع مقدس به تمام جهانيان نشان دادند که هيچ قدرتي نمي تواند به اين کشور آسيب برساند.

عباسي با بيان اينکه انقلاب اسلامي ايران با تاسي از فرهنگ عاشورايي و مکتب حسيني شکل گرفته است، اظهار داشت: ملت ايران با الگوگيري از مکتب عاشورايي و حماسه کربلا، توانست در جبهه‌هاي حق عليه باطل پيروز ميدان باشد و در ادامه نيز با پايداري و مقاومت در برابر دشمن الگويي براي تمام ملت‌هاي آزاديخواه جهان شود.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: ايران امروز در عرصه ديگري با دشمن در حال مبارزه است و مردمي که در ۸ سال دفاع مقدس با همراهي نظام خود توانستند حماسه بزرگي را در تاريخ رقم بزنند بار ديگر با پايداري و مقاومت بر ارزش‌هاي خود و تحکم پيوند خود با نظام حماسه ديگري را شکل مي دهند.

 در اين آيين نيروهاي مسلح استان در قالب گردان‌هاي نمونه سپاه قمر بني هاشم(ع)، نيروي انتظامي، نيروي يگان ويژه پاسداران، بسيجيان، عشايري، واحدهاي نمونه امدادي، نيروهاي وظيفه، واحدهاي موتوري، توپخانه، جنگ‌نوين و رزهي توان خود را به نمايش گذاشتند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07