پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کارگروه نظارت بر کيفيت طبخ نان در چهارمحال و بختياري فعال شد

کد خبر: 42593 تاریخ انتشار: 1398/06/31
نمایش: 1948
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: کارگروهي متشکل از سازمان صنعت، معدن، تجارت، غله، اصناف و کارشناسان مرکز بهداشت در خصوص ارتقاي کيفيت طبخ نان و کنترل سلامت و توزيع مناسب آرد در استان تشکيل شد.

الله‌کرم نصيري روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در خصوص مصوبات نشست شوراي آرد و نان اين استان اظهار داشت:  در راستاي کنترل هرچه بهتر نحوه توزيع آرد در استان و همچنين بهبود کيفي طبخ نان در نانوايي‌ها ضرورت تشکيل يک کارگروه احساس مي‌شد که در نشست اخير شوراي آرد و نان اين کارگروه فعاليت خود را آغاز کرد.

وي با بيان اينکه چالشي در خصوص تامين گندم و آرد موردنياز در استان وجود ندارد، تصريح کرد: در راستاي نياز استان، گندم و آرد لازم ذخيره‌سازي شده است و مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.

نصيري همچنين در خصوص تشديد نظارت بر فعاليت نانوايي‌هاي استان، اظهار داشت: با تشکيل کارگروه نانوايي‌هاي قانونمند تشويق و با واحدهاي متخلف به شدت برخورد مي‌شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: همچنين نظارت بر کارخانه‌هاي توليد آرد در استان نيز تشديد مي‌شود و واحدهايي که عملکرد بهتري دارند شناسايي و تشويق مي‌شوند.

نصيري با بيان اينکه نان غذاي اصلي مردم استان و کشور ما به شمار مي‌رود، افزود: اين موضوع نظارت بر توليد آرد و نان را به يک ضرروت تبديل کرده است و بي‌شک در استان با جديت و نظارت‌هاي دقيق‌تر پيگيري مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07