پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار خواستار شد:

شرکت‌هاي خدمات‌رسان چهارمحال و بختياري حق قطع انشعاب مدارس را ندارند

کد خبر: 42640 تاریخ انتشار: 1398/07/09
نمایش: 2065
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به جايگاه علم و دانش، گفت: هيچکدام از شرکت‌هاي خدمات‌رسان استان حق ندارند انشعاب مدارس را قطع کنند.
اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري با اشاره به آغاز سال تحصيلي تاکيد کرد: تا زمان تامين اعتبار مورد نياز براي پرداخت بدهي‌هاي آموزش و پرورش استان بابت بهاي انرژي به شرکت‌هاي خدمات‌رسان، هيچکس حق ندارد انشعاب مدارس را قطع کند.

وي افزود: اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري نيز موظف است براي تامين اعتبار مورد نياز به منظور پرداخت بدهي‌هاي خود بابت بهاي انرژي به شرکت‌هاي خدمات‌رسان استان سريع‌تر اقدام کند.

عباسي در خصوص بازسازي مدارس آسيب‌ديده در فروردين‌ماه امسال، گفت: اعتبار اين موضوع بايد از محل اعتبارات حوادث و از طريق وزارت آموزش و پرورش پيگيري و در استان‌ها توزيع شود.

عباسي اظهار داشت:‌ شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري با فروش املاک مازاد بر نياز آموزش و پرورش استان و هزينه‌کرد آن در ساير بخش‌هاي مرتبط با آموزش و پرورش موافق است.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اعتراضات صورت گرفته در رابطه با کتب درسي دانش‌آموزان، اظهار داشت: آموزش و پرورش اطلاع‌رساني لازم در خصوص دلايل ايجاد و حل اين مشکل را از طريق رسانه‌ها و فضاي مجازي به اطلاع والدين برساند تا نگراني آن‌ها برطرف شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07