پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري تغيير محل آبگير طرح بن به بروجن را خواستار شد

کد خبر: 42677 تاریخ انتشار: 1398/07/15
نمایش: 2518
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پي تخريب غيرقانوني آبگير طرح آبرساني بن به بروجن از سوي جمعي از افرادي در استان همجوار در روز دوشنبه،تغيير محل جغرافيايي آبگير اين طرح را خواستار و ترتيب ابلاغ هرچه سريع‌تر اين درخواست به وزير نيرو داده شد.

اقبال عباسي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: طرح آبرساني بن به بروجن از مهمترين طرحهاي اين استان که مصوبه دو دولت را دارد هم اينک داراي حدود ۸۰ درصد پيشرفت فيريکي است.

وي ادامه داد: از آنجاکه محل آبگير اين طرح در منطقه جغرافيايي استان همجوار قرار دارد تاکنون سنگ‌اندازي هاي بسياري براي پيشبرد اين طرح شکل گرفته و امروز نيز تعدادي از افراد به ظاهر کشاورز با لودر اقدام به تخريب اين آبگير و پر کردن کانال‌هاي آن کردند.

عباسي تصريح کرد: اين اقدام غيرقانوني استان همجوار سبب شد تا تغيير محل جغرافيايي اين طرح را از وزير نيرو خواستار شويم تا اين طرح براي هميشه از سنگ‌اندازي و تخريب مصون بماند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه طرح آبرساني بن به بروجن براي اين استان يک طرح حياتي به شمار مي‌رود، خاطرنشان کرد: اين طرح با تاکيد وزير نيرو و اهتمام دولت تدبير و اميد به بهره‌برداري مي‎رسد و هرکس خلاف اين موضوع را عنوان کند تفرقه‌افکن است.

استاندار  همچنين از مسئولان کشوري درخواست کرد تا هرچه سريع‌تر با مسببان اين اقدام خرابکارانه برخورد قانوني انجام گيرد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07