پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار اعلام کرد:

گردشگري روستايي در چهارمحال و بختياري رونق مي‌گيرد

کد خبر: 42700 تاریخ انتشار: 1398/07/23
نمایش: 2357
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي رونق توليد و اشتغال در روستاها و تقويت بخش گردشگري، روستاهاي هدف گردشگري استان مورد توجه قرار مي‌گيرد.
اقبال عباسي روز سه‌شنبه در نشست با معاون بنياد مسکن انقلاب اسلامي افزود: ظرفيت‌هاي گردشگري بسياري در روستاهاي استان وجود دارد که اين موضوع مي‌طلبد با همکاري بين‌بخشي در راستاي شکوفايي اين ظرفيت‌ها اقدامات موثرتري برداشته شود.

وي تصريح کرد: در همين راستا در قالب يک تفاهم‌نامه سه‌جانبه بين استانداري، ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري و بنياد مسکن در قالب طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي روستاهاي هدف گردشگري استان شناسايي و اولويت‌بندي مي‌شود.

عباسي در ادامه با قدرداني از خدمات بنياد مسکن در مناطق روستايي استان، اظهار داشت: اين نهاد در نوسازي و بهسازي خانه‌هاي روستايي گام‌هاي موثري در استان برداشته که نيازمند اطلاع‌رساني بيش از پيش است.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين به اهتمام دولت در احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکوني محرومان و مستضعفان در استان  اشاره کرد و گفت: اميد است در احداث اين واحدهاي مسکوني در روستاها در لحاظ کردن کاربري روستايي آن دقت نظر شود و شرايط براي تداوم زندگي روستايي در اين مناطق تسهيل شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07