پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار خواستار شد

حرفه‌آموزي بايد در خدمت ايجاد اشتغال باشد

کد خبر: 42910 تاریخ انتشار: 1398/08/20
نمایش: 1804
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: معاون هماهنگي امور عمراني استانداري نيازهاي خدماتي منطقه ويژه اقتصادي استان را شناسايي و به صورت نهايي اعلام کند.
اقبال عباسي شامگاه دوشنبه در دهمين نشست ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري در سال‌جاري تاکيد کرد: ‌تمامي نيازهاي منطقه ويژه اقتصادي استان شامل آب، فاضلاب، برق، گاز، تلفن، فيبر نوري تا نشست بعدي اين ستاد با حضور مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي و شرکت‌هاي خدمات‌رسان مرتبط به صورت دقيق شناسايي و اعلام نهايي شود.

وي افزود:‌ براساس قانون تمامي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي و شرکت‌هاي خدمات‌رسان چهارمحال و بختياري موظفند زيرساخت‌هاي خدمات مورد نياز منطقه ويژه اقتصادي و شهرک هاي صنعتي استان را تا درب اين مناطق به صورت رايگان ارائه دهند.

عباسي تصريح کرد: البته طرح جامع منطقه ويژه اقتصادي چهارمحال و بختياري ۶ سال قبل از سوي بنياد مسکن انقلاب اسلامي مطالعه شده است.

وي يادآور شد: اما به منظور تسريع در روند خدمات‌رساني به اين منطقه بايد نيازهاي کنوني و آينده آن هر چه سريع‌تر شناسايي، مشخص و اعلام نهايي شود.

عباسي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: بانک‌هاي عامل چهارمحال و بختياري روند پرداخت تسهيلات مربوط به احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکوني ويژه محرومان مناطق روستايي استان را تسريع کنند

همچنين در اين نشست تعدادي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در خصوص آخرين وضعيت و روند پيشرفت طرح‌هاي مرتبط با سفر معاون رئيس‌جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد گزارش ارائه کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07