پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مديران چهارمحال و بختياري به دولت الکترونيک توجه جدي کنند

کد خبر: 42943 تاریخ انتشار: 1398/08/27
نمایش: 2017
اخبار
معاون توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تلاش جدي دولت در راستاي ارائه خدمات الکترونيک گفت:‌ مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان به دولت الکترونيک توجه جدي داشته باشند.

ليلا محمديان شامگاه دوشنبه در شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان بر روي دولت الکترونيک تمرکز و از روش‌هاي علمي و بروز براي کاهش هزينه‌ها بهره‌گيري کنند.

وي افزود: توجه به دولت سبز و جلوگيري از اسراف، پرهيز از مصرف ناصحيح و افزايش بهره‌وري و بازدهي مطلوب در مصرف انرژي بايد در دستورکار مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري قرار گيرد.

محمديان تصريح کرد: اصلاح روش‌هاي مصرف هزينه‌ بَر و بهره‌مندي از دانش وسايل کم مصرف به خصوص در حوزه انرژي‌هاي تجديدناپذير آب، برق و گاز به ويژه در دستگاه‌هاي اجرايي ضرورت دارد.

اعضاي شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري کليات اجرايي پيش‌بيني بودجه  ۴ هزار و ۵۲۲ ميليارد ريالي استان در سال ۱۳۹۹ را تصويب کردند.

از اين مبلغ يک‌هزار و ۷۶۰ ميليارد ريال از محل اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي و ۲ هزار و ۷۶۲ ميليارد ريال از محل بودجه هزينه‌اي است.

اعضاي شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري همچنين با اختصاص ۱۷۰ ميليارد ريال از محل تبصره ۱۹ بودجه سال ۱۳۹۸ بعنوان مشوق براي مشارکت بخش خصوصي در اجراي طرح‌هاي تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي شهرستان‌هاي ۱۰ گانه استان موافقت کردند.

در اين راستا ۹ دستگاه اجرايي چهارمحال و بختياري مي‌توانند ۵۰ طرح خود را به بخش خصوصي و غيردولتي واگذار و برون‌سپاري کنند.

اصلاح ساختار بودجه در ۴ محور شامل درآمدزايي پايدار، هزينه کرد کارا، ثبات در اقتصاد توسعه و عدالت و همچنين اصلاحات نظام بودجه‌ريزي است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07