پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

راهپيمايي خودجوش شهرکرد اعلام انزجار از تخريب‌کنندگان بيت‌المال بود

کد خبر: 42946 تاریخ انتشار: 1398/08/27
نمایش: 1917
اخبار
استاندارچهارمحال و بختياري با قدرداني از حضور مردم در راهپيمايي اعلام انزجار از فتنه‌ گران گفت: تجمع و راهپيمايي خودجوش مردم مرکز اين استان بيعت مجدد با مقام معظم رهبري و اعلام انزجار و خشم از تخريب‌کنندگان، غارت‌گران بيت‌المال و فتنه‌گران حوادث اخير بود.

اقبال عباسي روز سه‌شنبه در جريان تجمع و راهپيمايي مردم در اعلام انزجار از اشرار حوادث اخير کشور، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصوبه کارشناسي شده سهميه‌بندي بنزين، با موافقيت سران ۳ قوه مقننه، مجريه و قضاييه و تاييد رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، در راستاي مديريت و توزيع بهينه سوخت اجرايي شده است، که طبق قانون لازم الاجراست.

وي تصريح کرد: هر طرحي به طور معمول محاسن و ممکن است، برخي معايب را نيز داشته باشد، که ممکن است اين مصوبات با برخي از گلايه‌ها نيز همراه باشد و در اين ميان عده‌اي افرادي فرصت‌طلب با منحرف کردن مطالبات  مردم،به تخريب اموال و بيت‌المال دست بزنند که مردم از آنها فاصله گرفتند تا قانوان با متخلفان برخورد کند.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: رفتار اغتشاشگران و آشوبگران که به طور يقين از استکبار و کشورهاي غربي خط مي‌گيرند و اين رفتار آنها براي مردم قابل تحمل نيست. 

عباسي افزود: تجمع روز سه‌شنبه مردم استان، مشتي محکم بر دهان فرصت‌طلبان و سلطنت‌طلبان داخلي و خارجي است که در تاريخ انقلاب اسلامي ماندگار خواهد ماند.

 مردم شهرکرد مرکز چهارمحال و بختياري روز سه‌شنبه در يک اقدام خودجوش با تجمع در مصلاي امام خميني (ره) نسبت به اشرار حوادث اخير کشور اعلام انزجار و با مقام معظم رهبري تجديد بيعت کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07