پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
در پيامي

استاندار چهارمحال وبختياري روز شهيد را گرامي داشت

کد خبر: 5 تاریخ انتشار: 1396/12/23 21:01:52
نمایش: 2094
اخبار
"اقبال عباسي" استاندارچهارمحال و بختياري با صدور پيامي روز ۲۲ اسفند، روزشهيد را گرامي داشت متن اين پيام بدين شرح است:

در اين پيام آمده است: " ولا تحسبن الذين قتلو في سبيل الله امواتا، بل احياء عند ربهم يرزقون" ،"هرگز گمان مبر کساني که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزي داده مي‌شوند."

در بخش ديگر از اين پيام آمده است،با درود و سلام بر ارواح مطهر شهداء، آنان که دنيا از نام و ذکرشان متبلور و روشن مي شود و با گذشتن از جان و اموال و هستي خود، عزت و سربلندي و استقلال را براي ملت بزرگ ايران به ارمغان آوردند. تکريم و تعظيم شهيدان تلاشي مقدس است در برافراشتن پرچم هاي سرخ استقلال و آزادي بشريت و گام بلندي است در راستاي احياي ارزش هاي مکتب توحيد و عدالت. زيرا که شهادت، مرگ در راه ارزش هاست و هر شهيد مشعلي است که در بلنداي عزت و سرافرازي يک ملت جاودانه مي درخشد.

در بخش پاياني پيام آمده است، ما به وجود چنين اسطوره ها و شقايق هاي معطر افتخار مي کنيم و برخود مي باليم و راه و روش آنان را همواره چراغ روشن راه خود مي دانيم و به يقين روز بزرگداشت شهدا و گرامي داشتن ياد و خاطره ي آنان وظيفه همگاني است که مورد تاکيد امام راحل(ره)، مقام معظم رهبري و شهداي معظم و ايثارگران والامقام بوده و مي باشد.

اميد آن است که دعاي خير خانواده هاي معظم شهدا و همرزمان ايثارگرشان توشه آخرتمان باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07