پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

نظارت بر تکريم ارباب رجوع و انضباط اداري در چهارمحال و بختياري تشديد شد

کد خبر: 53061 تاریخ انتشار: 1398/09/16
نمایش: 2022
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري، معاونان، مشاوران و مديران کل ستادي را روز شنبه به صورت سرزده براي بررسي وضعيت تکريم ارباب رجوع و نظم و انضباط اداري به دستگاه‌هاي اجرايي اين استان اعزام کرد تا نظارت بر تکريم ارباب رجوع و انضباط اداري در چهارمحال و بختياري تشديد شود.

اقبال عباسي روز شنبه در نشستي به همين منظور با معاونان، مشاوران و مديران کل ستادي استانداري، اظهار داشت: در اين سرکشي‌ها بايد وضعيت ميز خدمت مستقر در ادارات، چگونگي تکريم ارباب رجوع، نظم و انضباط اداري، حضور به موقع مديرکل در اداره و بررسي آخرين وضعيت اموال و املاک دستگاه مربوطه بررسي شود.

وي ادامه داد: از نتيجه اين سرکشي گزارشي تهيه شود که هم در اختيار مديرکل آن دستگاه قرار داده شود و هم براي اتخاد تصميم‌هاي لازم در اختيار استاندار قرار داده مي‎شود.

عباسي، بازرسي از ادارات و بررسي کاستي‎ها، نقاط ضعف و قوت هريک از دستگاه‌هاي اجرايي را راهکار موثري در خدمات‌رساني بهتر به مردم عنوان کرد و گفت: در اين بازرسي‌ها مشکلات را مي‎توان از نزديک مشاهده کرد و براي رفع آن اقدام به موقع و موثري انجام داد.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: اکيپ‌هاي دو نفره معاونان، مشاوران و مديران ستادي، ۱۰ دستگاه اجرايي را در ابتداي وقت اداري و ۱۰ دستگاه را در آخر وقت اداري به صورت سرزده سرکشي و گزارشي از آخرين وضعيت اين ادارات تهيه کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07