پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار:

بازار چهارمحال و بختياري پذيراي محصولات فناورانه بومي نيست

کد خبر: 63088 تاریخ انتشار: 1398/09/20
نمایش: 2199
اخبار
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: پذيرش نامناسب بازار اين استان از محصولات فناورانه بومي از دغدغه‌هاي جدي پژوهشگران است که مي‌طلبد در اين خصوص آسيب‌شناسي موثري انجام گيرد.
ليلا محمديان روز چهارشنبه در آيين تجليل از پژوهشگران برتر اين استان افزود: با هدايت پژوهش‌هاي حوزه علوم انساني بر آسيب‌شناسي مقاومت بازار اين استان نسبت به خريد محصولات پژوهشگران خود مي‌توان اين آسيب را به خوبي برطرف کرد.

وي ادامه داد: چالش بازاريابي در داخل استان يکي از مهمترين دغدغه‌هاي بسياري از محققان و پژوهشگران استان است و آنها را مجبور کرده تا براي فروش محصولات خود به استان‌هاي ديگر رجوع کنند.

محمديان، با تاکيد بر حمايت بيش از پيش از ايده‌هاي جديد و طرح‌هاي نوآورانه در استان، خاطرنشان کرد: هفته پژوهش و فناوري فرصت مناسبي را در اختيار ما قرار داده است تا با هم‌افزايي و همکاري لازم بتوان بستر مناسب حمايت از پژوهشگران را فراهم کرد.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: همه در برابر توسعه و پيشرفت استان مسوول هستند و اين زنجيره بايد به هم متصل شود تا خروجي آن به رونق توليد و توسعه پايدار استان منجر شود.

محمديان افزود: حمايت از توليدکنندگان و محققان داخلي از راهکارهاي اصلي خروج کشور و استان از رکود است از همين رو به جاي تزريق نااميدي در جامعه بايد با حمايت از اين بخش مردم را به آينده اميدوار کرد.

وي خاطرنشان کرد: پژوهش يک روند هوشمندانه است که کشورهاي پيشرفته و فراصنعتي براي آن برنامه‌ريزي و سرمايه‌گذاري مي‌کنند و اين موضوع مي‎طلبد تا ما نيز در اين عرصه اقدامات بيشتري انجام دهيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07