پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

همکاري تمام ارگان هاي اجرايي و نظارتي در پروژه پاکسازي اب سرخون

کد خبر: 63125 تاریخ انتشار: 1398/09/28
نمایش: 2284
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري بر لزوم همکاري تمام ارگان هاي اجرايي و نظارتي در پروژه پاکسازي اب سرخون تاکيد کرد.
الله‌کرم نصيري روز پنج شنبه در نشست کميته پيگيري  آلودگي اب سرخون که با حضور اساتيد و کارشناسان دانشگاه تبريز برگزار شد ، از تمام ارگان ها خواست که با هم گرايي و مشارکت اين تيم را در انجام پروژه مساعدت کنند.

وي تاکيد کرد طبق پيش بيني هاي انجام شده توسط دانشگاه تبريز، عمليات شناسايي منشا الودگي و عمليات پاکسازي به تربيت ۱۲ و ۲۴ ماه به طول خواهد انجاميد  که اميدواريم در اين فرصت گام هاي موثري در راستاي حل اين مطالبه به حق مردم برداريم.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري ياد آور شد تمام تلاش ما اين است که از توانمنديهاي استاني و منطقه اي به منظور هم گرايي و هم افزايي در انجام اين پروژه استفاده کنيم.

نصيري، با بيان اينکه  وجود تيمي از دانشگاه شهرکرد، آب منطقه اي ، محيط زيست، مرکز تحقيقات آب مي تواند در کنار مجري طرح به  تبادل تجربيات دوسويه و نظارت بهتر ،کمک زيادي کند. 

وي گفت: انتظار ما اين است که نتيجه اين مطالعات و خروجي اين پروژه  در سطوح  ملي، جغرافيايي و بهداشتي و محيط زيستي  در ابعاد وسيع تر راه گشا باشد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در بخش ديگري بر لزوم ارائه  گزارش پيشرفت کار به‌صورت فصلي تاکيد کردند و ياد اور شدند که تمام نتايج بايد با استاندارد هاي موجود هم خواني داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07