پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

۳۱ طرح حوضه زاينده‌رود همچنين بلاتکليف است

کد خبر: 63179 تاریخ انتشار: 1398/10/08
نمایش: 2193
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر پيگيري طرح‌هاي اشتغالزا در استان گفت: تامين آب ۳۱ طرح حوضه زاينده‌رود اين استان همچنان بلاتکليف است.
اقبال عباسي روز يکشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: ۴۲ طرح تعاوني در اين استان در حوضه زاينده‌رود تشکيل شد و امور آب قول تامين آب آن را داده بود.

وي افزود: عمليات اجرايي برخي از اين طرح‌ها تا حدود ۱۰۰ درصد پيشرفت فيزيکي دارد اما در ميانه راه، امور آب بارگذاري جديد در حوضه زاينده‌رود را خلاف قانون اعلام کرده است.

عباسي تصريح کرد: اگر اين بارگذاري جديد بود، پس چرا به ۱۱ طرح مجوز داده شد، اما ۳۱ طرح همچنان بلاتکليف مانده است.

وي يادآور شد: طرح انتقال آب بن به بروجن در چهارمحال و بختياري مصوبه ۲ دولت و رديف ملي دارد و تاکنون براي آن ۴ هزار ميليارد ريال هزينه و لوله‌گذاري‌هاي اين طرح انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مدتي قبل در روز روشن عده‌اي اقدام به تخريب آب‌گير طرح دولتي و داراي مجوزهاي قانوني انتقال آب بن به بروجن در محدوده استان همجوار کردند.

وي گفت: پس از تشکيل نشست‌هايي در سطح ملي مقرر شد تا تامين امنيت اجراي طرح انتقال آب بن به بروجن بر عهده شوراي تامين استان اصفهان باشد.

عباسي تاکيد کرد: اما پس از آغاز دوباره عمليات اجرايي اين طرح عده‌اي ديگر نه تنها اقدام به تخريب مجدد آب‌گير طرح انتقال آب بن به بروجن کردند، بلکه به خودرو سنگين و راننده مستقر در محل آسيب رساندند.

وي افزود: از مقامات قضايي چهارمحال و بختياري درخواست مي‌شود تا از طرف ستاد اقتصاد مقاومتي استان در موضوع حمايت قضايي از طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي به موضوع ورود و با جرم آشکار در تخريب اين طرح ملي برخورد کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07