پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مديران حق نگاه سليقه‌اي به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتي را ندارند

کد خبر: 63180 تاریخ انتشار: 1398/10/08
نمایش: 1779
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هيچکدام از مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان حق ندارند به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتي  و کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد نگاه سليقه‌اي داشته باشند.
اقبال عباسي روز يکشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: برخي آيين‌نامه‌ها در خصوص تسهيل امور و رفع موانع در ستاد اقتصاد مقاومتي  ابلاغ شده است.

وي افزود: ممکن است برخي مديران دستگاه‌هاي اجرايي در تسهيل امور و رفع موانع به صورت سليقه‌اي رفتار کنند.

عباسي تصريح کرد: طرح مشکلات مربوط به پرونده‌هاي ارجاعي به ستاد اقتصاد مقاومتي و کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد با هدف رفع موانع صورت مي‌گيرد.

وي يادآور شد: به همين منظور بعد از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتي و کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد در ارتباط با رفع مشکلات مربوط به پرونده‌هاي ارجاعي هيچ‌کدام از مديران دستگاه‌هاي اجرايي و يا مديران عامل بانک‌ها حق سنگ‌اندازي ندارند.

رييس ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري اظهار داشت: طرح مسايل قانوني، محدوديت‌ها و ظرفيت‌هاي مورد نياز براي رفع موانع توليد و تسهيل در طرح‌هاي ارجاعي به ستاد اقتصاد مقاومتي  و کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد بايد در کميته‌هاي کارشناسي و قبل از ارجاع در جلسات تصميم‌گيري استاني باشد.

وي گفت: در صورت کارشکني در روند اجراي مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتي  و کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد فرد متقاضي مي‌تواند شکايت فرد سهل‌انگار را به دستگاه قضايي داشته باشد.

عباسي تاکيد کرد: با برنامه‌ريزي و نظارت دقيق بر مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتي  و کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد اجازه سوءاستفاده از تسهيلات بانکي مربوط به بانک‌هاي جمهوري اسلامي به هيچ فردي داده نخواهد شد.

 در اين نشست آخرين وضعيت اجرايي ۱۴ طرح مصوب سفر معاون رييس‌جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختياري تا پايان آذر سال‌جاري را ارايه شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06