پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

مشارکت حداکثري در انتخابات نيازمند همدلي است

کد خبر: 63181 تاریخ انتشار: 1398/10/08
نمایش: 2369
اخبار
رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري گفت: در سايه همدلي، هم‌افزايي و تعامل مطلوب عوامل اجرايي، نظارتي و بازرسي مي‎توان زمينه برگزاري انتخابات پرشور و حداکثري را فراهم کرد و مشارکت حداکثري در انتخابات نيازمند همدلي است.
جعفر مرداني روز يکشنبه در نشست آموزشي هيات‌هاي بازرسي اين استان که از طريق ويدئو کنفرانس به صورت ارتباط تصويري با وزارت کشور و ساير استانهاي کشور انجام شد، افزود: انتخابات در نظام جمهوري اسلامي تبلور تعيين سرنوشت مردم به دست خودشان در يک نظام مردم‌سالار ديني است که بايد در برگزاري هرچه مطلوب‌تر اين رويداد مهم تمام تلاش خود را به کار گيريم.

وي راي مردم را حق‌الناس و امانت مردم نزد عوامل برگزاري انتخابات دانست و گفت: با توجه به دقتي که در انتخاب عوامل اجرايي و اعضاي هيات‌هاي بازرسي در استان انجام گرفته اين اطمينان را به مردم مي‌دهيم که از راي آنها به خوبي امانت‌داري کنيم.

مرداني، قانون‌مداري، امانت‌داري، بي‎طرفي، تحقق مشارکت حداکثري و تعامل و همدلي را از مهمترين اصول برگزاري انتخابات برشمرد و تصريح کرد: بي‌شک رعايت هريک از اين اصول نقش مهم و اثرگذاري در روند برگزاري انتخابات دارد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، امنيت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت را ۴ رکن انتخابات عنوان کرد و گفت: اميد است در اين امتحان بزرگ عملکرد مطلوبي از خود برجاي بگذاريم و در سربلندي و آباداني کشور ايفاي نقش کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07