پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

هيات‌هاي بازرسي انتخابات از مسير حق خارج نشوند

کد خبر: 63182 تاریخ انتشار: 1398/10/08
نمایش: 1977
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر هوشياري و نظارت همه‌جانبه هيات‌هاي بازرسي اين استان بر جريان انتخابات گفت: بازرسان بکوشند از مسير قانون و حق خارج نشوند.
اقبال عباسي روز يکشنبه در نشست با اعضاي هيات‌هاي بازرسي يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي اين استان افزود: اعضاي هيات بازرسي نسبت به ساير عوامل اجرايي برگزاري انتخابات وظيفه و رسالت سنگيني در رعايت قانون و حفظ اصل بي‌طرفي برعهده دارند.

وي ادامه داد: حق‌مداري و جلوگيري از تضييع حقوق نامزدها از مهمترين وظايفي است که بازرسان بايد نسبت به آن اهتمام ويژه‌اي داشته باشند و زمينه رقابت سالم را براي همه نامزدها فراهم کنند.

عباسي تصريح کرد: اگر بازرسان خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانند و نسبت به جايگاه حقوقي خود اشراف داشته و در برابر حقوق مردم و نامزدها خود را مسوول بدانند بي‌شک مي‌توانند اثرگذاري مطلوبي بر جريان انتخابات داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري، ايجاد فضاي سالم رقابتي را از مهمترين الزامات تحقق مشارکت حداکثري مردم دانست و گفت: اگر هيات‌هاي بازرسي بر انتخابات به وظايف خود به خوبي عمل کرده و اعتماد آفريني کنند گام بزرگي در برگزاري انتخابات پرشور و حداکثري برداشته مي‌شود.

عباسي با اشاره به هجمه‌هاي دشمن در تضعيف اميد و اعتماد مردم کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش‌هاي دشمن در ايجاد شکاف بين مردم و نظام، ضرروي است تا با آگاهي‌بخشي و انجام درست وظايف خود اين فتنه‌ها را خنثي کرده و در تقويت همدلي و وحدت در جامعه بکوشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06