پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مبارزه با مواد مخدر اجتماعي شود

کد خبر: 63206 تاریخ انتشار: 1398/10/10
نمایش: 2361
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به لزوم مبارزه با مواد مخدر و پيشگيري از گرايش به مصرف آن گفت: مبارزه با اين بلاي خانمان‌سوز بايد اجتماعي شود.
اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: بحث مبارزه با مواد مخدر بايد از محرمانه بودن خارج شود و حيات خلوت‌ در اين بخش از بين برود.

وي افزود: مبارزه با تهيه، توزيع و مصرف مواد مخدر در بخش‌هاي مختلف جامعه براي عموم مردم تشريح شود و در زمينه‌ همکاري بيشتر خانواده در حوزه مبارزه شفاف‌سازي شود.

عباسي تصريح کرد:مقابله با کانون‌هاي تهيه، توزيع و مصرف مواد مخدر به همکاري مديران، استادان و دانشجويان دانشگاه‌ها نياز دارد.

وي يادآور شد: خروجي بحث مبارزه با مواد مخدر و اجتماعي شدن اين موضوع، نتايج و دستاوردهاي بهتري خواهد داشت.

رييس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري اظهار داشت: توان خيران و فعالان بخش خصوصي در شناسايي، مبارزه، ترک اعتياد و پس از آن اشتغالزايي بهبوديافتگان به کار گرفته شود.

وي گفت: راهکارهاي کاهش گرايش و مصرف انواع موادمخدر در دانشگاه‌هاي چهارمحال و بختياري مطالعه و نتايج آن تا جلسه بعد به اعضاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان ارايه شود.

عباسي تاکيد کرد: بهره‌گيري از کمک‌هاي خانواده‌ها در اجتماعي شدن مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه‌ها و محيط‌هاي آموزشي تاثيرگذار است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06