پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

راه سردار قاسم سليماني ادامه خواهد داشت

کد خبر: 63224 تاریخ انتشار: 1398/10/13
نمایش: 2274
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تسليت شهادت سردار قاسم سليماني تاکيد کرد راه قاسم سليماني در بين آزاديخواهان جهان ادامه خواهد داشت.
پيام تسليت اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري درخصوص ترور سردار شهيد حاج قاسم سليماني

بسم الله الرحمن الرحيم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

▪در ميان مؤمنان مرداني هستند که بر سر عهدي که با خدا بستند صادقانه ايستاده‌اند؛ بعضي پيمان خود را به آخر بردند و بعضي ديگر در انتظارند؛ و هرگز تغيير و تبديلي در عهد و پيمان خود ندادند.

▪فرمانده دلاور، سردار شهيد حاج قاسم سليماني، نمونه اي ارزشمند و بزرگ براي ياران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزشهاي امام و نظام مقدس اسلامي جان خود را تقديم انقلاب و مردم و رهبر عزيزمان کرد. 

▪بدون ترديد راه سترگ ايثار و شهادت توسط ياران و فرزندان اين مبارز خستگي ناپذير و سلحشور در نيروهاي مقاومت اسلامي ادامه خواهد يافت و درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

▪اينجانب اين ضايعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامي و فرمانده کل قوا، نيروهاي مسلح بويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، مردم بزرگ ايران و خانواده بزرگوار ايشان و نيروهاي مقاومت اسلامي تبريک و تسليت عرض مي نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07