پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري: امريکا تاوان سنگيني پس خواهد داد.

کد خبر: 63226 تاریخ انتشار: 1398/10/13
نمایش: 2301
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: امريکا در پاسخ به اقدام تروريستي و مستکبرانه خود در شهادت حاج قاسم سليماني بايد منتظر تاوان سنگيني باشد.
اقبال عباسي روز جمعه در جمع نمازگزارن و تظاهرات کنندگان شهرکردي افزود: استکبار جهاني با اين اقدام منفورانه خود ضايعه بزرگي را براي ملت ايران رقم زد اما در عين حال ما با افتخار به شهادت سردار سليماني، محکم‌تر از گذشته راه و آرمان‌هاي اين فرمانده بزرگ را دنبال مي‌کنيم.

وي ادامه داد: آمريکا بايد بداند که همه ملت ايران  از پيروان اين سردار بزرگ هستند و با ريختن خون سردار سليماني نه تنها راه والاي وي قطع نمي‌شود بلکه باعث رويش صدها حاج قاسم مي‌شود و اين مسير استوارتراز گذشته با تبعيت از مقام معظم رهبري تداوم مي‌يابد.

عباسي، وحدت و انسجام ملت ايران را از رويش‌هاي شهادت سردار سليماني دانست و گفت: وحدت و همدلي و مقاومت ملت ايران در برابر ظلم و استکبار از امروز قدرت بيشتري گرفته و روز به روز تقويت مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با تسليت به خانواده سپاه پاسداران، خانواده‌هاي شهدا و ملت غيور ايران، خاطرنشان کرد: بي‌شک استکبار پاسخ محکمي در برابر اين جنايت خود خواهد ديد و بداند که ملت ايران آماده فرمان رهبري براي انتقام خون سردار سليماني است.

🔸صبح امروز و در پي اعلام خبر شهادت سردار سليماني، با برگزاري جلسه شوراي تامين استان در سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) به رياست استاندار چهارمحال و بختياري ،در راستاي تامين امنيت مراسم گراميداشت ياد و خاطره اين فرمانده دلاور برنامه‌ريزي و تدابير لازم اتخاذ شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07