پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

آمريکا سيلي محکمي از سپاه خورد

کد خبر: 63257 تاریخ انتشار: 1398/10/19
نمایش: 2196
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به حضور غيرقانوني آمريکا در منطقه تاکيد کرد:آمريکا سيلي محکمي از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران خورد.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در حاشيه مراسم مراسم سوگواري ايام فاطميه، هفتمين روز شهادت سردار سپهبد قاسم سليماني و بزرگداشت ياد و خاطره شهداي عمليات کربلاي ۵ در گفت‌ و گو با خبرنگار ايرنا افزود: حمله موشکي ايران به پايگاه‌ عين‌الاسد آمريکا در کشور عراق، سيلي محکم در جواب شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليماني و  پاسخ به مطالبه مردم براي انقلاب خون اين سردار بزرگ بود.

وي ادامه داد: از برادران جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به دليل سيلي موشکي و هدف قراردادن پايگاه آمريکايي عين‌الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني و موشک‌باران معنادار پايگاه‌هاي نظاميان آمريکايي و تحقق مطالبه عموم مردم قدرداني مي‌کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ايران به قدرت بزرگي در منطقه تبديل شده است، تصريح کرد: رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري، پشتوانه مردمي و پيشرفت‌هاي علمي کشور سبب شده است، امروز ايران اسلامي به يک قدرت بزرگ شود و نقش تعيين‌کننده در معادلات و مناسبات سياسي داشته باشد.

عباسي همچنين از دست دادن تعدادي از عزاداران سردار شهيد سليماني به سبب ازدحام جمعيت در مراسم تشييع پيکر سردار سليماني و نيز جان باختن شماري ديگر از هموطنان و مسافران هواپيماي اوکرايني در سانحه سقوط هوايي را تسليت گفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07