پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

شهيد سردار قاسم سليماني در قلوب مردم جاودانه است

کد خبر: 73273 تاریخ انتشار: 1398/10/24
نمایش: 2415
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به حضور ميليوني مردم در آيين تشييع پيکر مطهر سردار شهيد حاج قاسم سليماني گفت: افکار و اهداف الهي سپهبد سليماني در طول خدمت، نام اين شهيد بزرگ را در قلوب مردم جاودانه کرده است.
اقبال عباسي روز سه‌شنبه در آيين معارفه رييس جديد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري اظهار داشت: صداقت و ولايتمداري سپهبد شهيد قاسم سليماني باعث شد، ياد و خاطره اين شخصيت براي هميشه در ذهن و قلب مردم ماندگار باقي بماند.

وي تصريح کرد: سردار دلها ،با نثار خون خود در راه امامت و ولايت موجب اتحاد و انسجام بيشتر بين امت‌هاي اسلامي شد و در داخل کشور نيز حضور ميليوني مردم ثابت کرد که سردار قاسم سليماني به دور از جناح و گروه سياسي و قوم و قبيله، در دل همه جا دارد.

وي خاطرنشان کرد: از پاسداران انقلاب اسلامي که شجاعانه شهيد و صادقانه در ميدان‌ها حاضر مي‌شوند تقدير و تشکر مي‌کنيم.

عباسي با بيان اينکه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در سال 59 به دستور امام راحل براي چند هدف مهم تشکيل شد، ادامه داد: مهم‌ترين کار اين شورا سياست‌گذاري و بعد از آن برنامه‌ريزي، هماهنگي و راهبري برنامه‌هاي مختلف انقلابي، سياسي، اجتماعي، ملي و مذهبي است.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه هر چقدر در برنامه‌ريزي‌ها هماهنگ‌تر و منسجم‌تر پيش برويم مردم هم همراهي بهتري مي‌کنند، عنوان کرد: همه از مردم و مديران بايد در پوشش برنامه‌هاي ملي، مذهبي، انقلابي حضور جدي و هماهنگ داشته باشيم.

در اين آيين سرهنگ موسي انصاري به عنوان رييس جديد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان معرفي و از زحمات ۱۲ ساله علي گرجي تجليل شد. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07