پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کارگروه ساماندهي کارون بزرگ در چهارمحال و بختياري فعال شد

کد خبر: 73290 تاریخ انتشار: 1398/10/26
نمایش: 2148
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري از آغاز به کار کارگروه ساماندهي حوضه آبريز کارون بزرگ در اين استان خبر داد و گفت: اين کارگروه به منظور دفاع از حقوق آبي مردم استان شکل گرفته است.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري اين استان افزود: بي شک اگر چنين کارگروهي در سال‌هاي گذشته براي حوضه آبريز زاينده‌رود نيز در استان شکل مي‌گرفت مطالبات به حق مردم بهتر و سريع‌تر پيگيري مي‌شد.

وي بررسي نياز استان به منابع آب حوضه آبريز کارون را نيازمند کار علمي و تحقيقاتي دانست و گفت: مهمترين اولويت پژوهشي استان بايد بررسي حق‌آبه بخش‌هاي مختلف استان از حوضه کارون بزرگ باشد و در اين خصوص اعتبار لازم در نظر گرفته مي‌شود.

عباسي تصريح کرد: بي‌شک مديران مربوطه بايد به مطالبات و نيازهاي مردم در موضوعات مختلف به ويژه موضوع آب پاسخگو باشند چراکه عدم پاسخگويي به سوالات و مطالبات مردم به نگراني‌ها دامن مي‌زند.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به نقش مهم طرح‌هاي پژوهشي در پيشبرد برنامه‌هاي استان، اظهار داشت: رشد و توسعه استان جز با تکيه بر يافته‌هاي علمي و پژوهشي محقق نمي‌شود از همين رو بايد اين مهم بيش از پيش مورد توجه مديران قرار گيرد.

وي تأکيد کرد: نتايج تحقيقات و پژوهش‌ها در حوزه آسيب‌هاي اجتماعي براي تصميم‌گيري بايد در اختيار برنامه‌ريزان کشور و استان قرار بگيرد.

🔸۱۲ طرح پژوهشي اولويت‌دار دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري با اختصاص اعتباري افزون بر ۴۱۹ ميليون تومان به تصويب اعضاي کارگروه آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري اين استان رسيد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07