پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کارخانه بازيافت پسماند چهارمحال و بختياري احداث مي‌شود

کد خبر: 73332 تاریخ انتشار: 1398/11/05
نمایش: 1936
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت:بستر احداث کارخانه جمع‌آوري و بازيافت پسماند و بي‌خطرسازي آن در استان در ۳ ماهه نخست سال آينده فراهم مي‌شود.
الله‌کرم نصيري روز شنبه در جلسه شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي اظهار داشت: يک شرکت خصوصي در شهرستان شهرکرد با احداث و تجهيز اين کارخانه زيست محيطي، به تفکيک، ساماندهي و بازيافت بيش از ۷۰ درصد از ۱۳۰ تن زباله توليدي شهرکرد و شهرهاي پيرامون اقدام خواهد کرد.

وي ادامه داد: اين کارخانه در منطقه متمرکز صنايع استان احداث مي‌شود که علاوه بر پسماندهاي صنعتي، ساير پسماندهاي شهري را نيز ساماندهي مي‌کند.

نصيري تصريح کرد: اين شرکت سرمايه‌گذار، طرح ارزيابي و موافقتنامه زيست محيطي خود را نيز تهيه کرده است و اکنون در انجام  فرايند دريافت تسهيلات مالي مورد نياز از بانک عامل قرار دارد.

وي، رفع مشکلات اشتغال و توليد در عرصه‌هاي مختلف استان با بودجه دولتي را غيرممکن دانست و گفت: مشارکت بخش خصوصي و ترغيب سرمايه‌گذاران در اين زمينه يک امر ضروري است.

نصيري  تصريح کرد : دولت حمايت از سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در راستاي ايجاد اشتغال و توليد داخلي را در دستورکار خود قرار داده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: شوراي گفت و گو که براساس قانون برنامه پنجم توسعه شکل گرفت‌ه است و مي‌تواند با ايجاد شفافيت، امکان رقابت همه متوليان حقيقي در معامله با دستگاه‌هاي اجرايي را فراهم و به رونق فضاي کسب و کار کمک کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06