پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار خواستار شد

خدمات سفرهاي نوروزي در چهارمحال و بختياري بايد در شهرستانها يکسان باشد

کد خبر: 73351 تاریخ انتشار: 1398/11/10
نمایش: 2148
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت:‌ ميزان سفرهاي نوروزي در نقاط مختلف اين استان براي سال‌جاري توزيع و ساماندهي شود و اين خدمات بايد در همه شهرستانها يکسان ارائه شود.
مجيد نظري دهکردي در ستاد هماهنگي خدمات سفر چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: با توزيع سفر در نقاط مختلف گردشگري شهرستان‌هاي ۱۰ گانه اين استان مي‌توان زمينه بهره‌مندي يکسان و رعايت عدالت در توزيع امکانات را مورد توجه قرار داد.

وي افزود: مديريت يک‌پارچه ارايه خدمات به مسافران و گردشگران داخلي و خارجي ورودي به چهارمحال و بختياري در نوروز ۱۳۹۹ مورد توجه ستاد هماهنگي خدمات سفر استان قرار گيرد.

نظري دهکردي تصريح کرد:‌ تمامي دستگاه‌هاي اجرايي عضور ستاد هماهنگي خدمات سفرهاي استان موظفند براي ارايه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران داخلي و خارجي ورودي به اين استان در نوروز سال‌جاري اقدامات لازم را انجام دهند.

وي يادآور شد: آيين استقبال از بهار و نظافت ورودي شهرها و روستاهاي چهارمحال و بختياري به خصوص مکان‌هاي واقع در محورهاي گردشگري استان با مشرکت سازمان‌هاي مردم نهاد(سمن‌ها) و قشرهاي مختلف مردم صورت گيرد.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: ارزيابي کيفي وضعيت سفرها در اين استان همزمان با نوروز ۱۳۹۹ در دستورکار قرار گيرد.

وي گفت: شيفت‌بندي اصناف و پيش‌بيني کالاهاي اساسي مورد نياز مسافران و گردشگران ورودي به چهارمحال و بختياري در تعطيلات نوروزي مورد توجه باشد.

نظري دهکردي تاکيد کرد:‌ اداره کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري واگذاري سريع‌تر زمين مورد نياز براي احداث ساختمان راهنماي گردشگري در ورودي شهرکرد را با اولويت انجام دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06