پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

برنامه‌هاي دهه فجر تريبون نامزدهاي انتخاباتي نشود

کد خبر: 73354 تاریخ انتشار: 1398/11/10
نمایش: 1757
اخبار
معاون سياسي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به جايگاه مردمي برنامه‌هاي دهه فجر گفت: بايد مراقب کرد، برنامه‌هاي دهه فجر امسال محلي براي تبليغات نامزدها و تريبون نامزدهاي انتخاباتي و يا گروه‌هاي سياسي نشود بلکه تربيوني براي حضور حداکثري و وحدت مردم باشد.
جعفر مرداني روز پنجشنبه در جلسه شوراي فرهنگ ايثار و شهادت، در آستانه دهه فجر با اشاره به نزديک شدن به ايام انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي افزود: تريبون سخنراني ۲۲ بهمن و همچنين برنامه‌ها و آيين‌هاي دهه فجر نبايد حول تبليغ له يا عليه يک گروه، جناح و طيف خاص باشد بلکه بايد سخنراني‌ها حول محور وحدت، هماهنگي و يکپارچگي مردم و افزايش مشارکت مردم در يازدهمين دوره انتخابات باشد.

وي گفت: در زمان حاضر، ميثاق با شهدا و خدمت بي‌منت به مردم و اعتمادسازي بين دولت و مردم به عنوان سرمايه‌هاي اجتماعي يک اولويت است.

مرداني اظهار داشت: بحث يادواره شهدا و بزرگداشت ايام دهه فجر و بزرگداشت سردار شهيد سليماني بايد مردمي و در راستاي ايجاد وحدت و همدلي بين مردم برگزار شود.

به گفته وي ، امروز با گذشت ۴۱ سال از پيروزي انقلاب اسلامي، دشمنان نظام به خصوص آمريکا در حال توطئه براي ضربه زدن به نظام هستند که با اعمال تحريم‌ها، فشارهاي اقتصادي به دنبال جدا کردن صف مردم از نظام و فاصله انداختن بين مردم و حاکميت هستند.

وي تصريح کرد: مردم با هوشياري و بصيرت در همه عرصه‌ها به خصوص بزرگداشت دهه فجر، ۲۲ بهمن و انتخابات شرکت خواهند کرد.

مرداني، در ادامه با اشاره به اجراي طرح سقاخانه در امامزاده‌ها دوخاتون شهرکرد گفت: در اين طرح که با همکاري بنيادشهيد و امور ايثارگران، اوقاف و امور خيريه و شهرداري برگزار مي‌شود، تصاوير ۱۳ شهيد مدافع حرم استان در قالب يک اِلمان تهيه خواهد شد.

معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال وبختياري در ادامه با اشاره به اهميت ساماندهي گلزار شهدا از معطل مانده اجراي طرح گلزار شهداي روستاي امام قيس در شهرستان بروجن بعد از يکسال از زمان طراحي انتقاد کرد.

وي، به مسوولان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان و اوقاف و امور خيريه تاکيد کرد: هر چه سريعتر طرح ساماندهي اين گلزار ۴ شهيدي را تهيه و اجرايي کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06