پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهامحال و بختياري:

همبستگي بين اقوام بايد در انتخابات تقويت شود

کد خبر: 73355 تاریخ انتشار: 1398/11/10
نمایش: 1789
اخبار
 رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري گفت: همبستگي بين قوميت‌ها براي تحقق مشارکت حداکثري در انتخابات بايد تقويت شود و نبايد اجازه داد با تبليغات سوء، به وحدت و همبستگي اقوام خدشه وارد شود.
جعفر مرداني روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات اين استان افزود: اقوام مختلف نماد هويتي کشور و استان هستند و در کنار يکديگر با وحدت و انسجام لازم، منجر به تقويت منافع ملي کشور شده‌اند از همين رو بايد اين وحدت و انسجام حفظ شود.

وي در ادامه اجراي کامل قانون را مهمترين وظيفه مجريان برگزاري انتخابات دانست و گفت: اساس انتخابات در کشور بر محور قانون بنا نهاده شده است و از همين رو توصيه مي‌شود همه مجريان و فرمانداران با رعايت کامل قانون علاوه بر حفظ حقوق همه نامزدهاي انتخاباتي، در جلب اعتماد مردم و حضور حداکثري آنها در پاي صندوق‌هاي راي اهتمام ويژه‌اي به کار گيرند.

مرداني، آموزش متوليان برگزاري انتخابات را از ديگر امور ضروري در راستاي برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند دانست و تصريح کرد: عوامل حاضر در شعب راي به ويژه نمايندگان فرمانداران بايد از قانون و روند برگزاري انتخابات آگاهي و دانش کافي داشته باشند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تهديدها و فرصت‌هاي فضاي مجازي در عرصه انتخابات، اظهار داشت: تخريب شخصيت‌ها و نامزدها در فضاي مجازي يکي از مهمترين اين تهديدات به شمار مي‌رود که در همين خصوص نيازمند رصد بيش از پيش فضاي مجازي هستيم.

مرداني، فراهم کردن زمينه براي ايجاد رقابت سالم بين نامزدها را از ديگر وظايف مجريان برشمرد و گفت: رعايت اصل بي‌طرفي و امانت‌داري از مهمترين اموري است که رعايت آن لازمه ايجاد رقابت سالم بين نامزدها به شمار مي‌رود

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06