پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مشارکت پرشور در انتخابات مظهر مردم‌سالاري ديني است

کد خبر: 73357 تاریخ انتشار: 1398/11/12
نمایش: 1757
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي با گراميداشت فرارسيدن دهه فجر و چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي،مشارکت پرشور در انتخابات را مظهر مردم‌سالاري ديني است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، اقبال عباسي در اين پيام تاکيد کرده است: انقلاب شکوهمند اسلامي ايران، طليعه رهايي انسانيت از خودکامگي بر مبناي تعاليم نبوي و تجلي سرافرازي ملتي است، که فرياد خداخواهي، استقلال، آزادي و خوداتکايي را در گوش جهانيان طنين‌انداز کرد.

در پيام استاندار چهارمحال و بختياري آمده است:انقلابي که بواسطه کوشش‌ها و ايستادگي مردم شريف ايران و با نثار خون شهيدان هميشه سرافراز تاريخ، جلوه‌اي زيبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان‌ها را به نمايش گذاشت و با تکيه بر آموزه‌هاي دين مبين اسلام و مشارکت آگاهانه مردم، ارزش‌هايي نو و انساني را به جوامع بشري عرضه کرد.

عباسي در اين پيام تاکيد کرده است: امروز نيز ملت آگاه و هميشه در صحنه ايران اسلامي با همان شور و طراوت بهمن ۵۷ و با اميد به فرداهاي بهتر، حفظ اتحاد و همدلي و تقويت مؤلفه‌هاي انسجام بخش با حضور و مشارکت پرشور و حداکثري در انتخابات به‌عنوان مظهر مردم‌سالاري ديني و تجلي مشروعيت مردمي نظام،جلوه‌هاي زيبايي از شکوه همبستگي، وحدت ملي و پيوند و دل‌بستگي عميق و ناگسستني خود با انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي آن را به جهانيان نشان خواهند داد.

در پايان پيام استاندار تاکيد کرده است: اينجانب با تبريک ايام‌الله دهه مبارک فجر از مردم شريف استان چهارمحال و بختياري دعوت مي‌کنم تا در برنامه‌هاي اين دهه و راهپيمايي ۲۲ بهمن حضور و مشارکتي گسترده داشته باشند و در پايان براي همگان از درگاه خداوند متعال سعادت و بهروزي مسالت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06