پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
همزمان با نخستين روز دهه فجر

۲۶ طرح زيرساختي و خدماتي در شهرستان فارسان بهره‌برداري شد

کد خبر: 73365 تاریخ انتشار: 1398/11/12
نمایش: 1722
اخبار
۲۶ طرح زيرساختي و خدماتي با اعتباري افزون بر ۲۶۰ ميليارد ريال روز شنبه همزمان با نخستين روز دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان فارسان بهره‌برداري شد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در آيين افتتاح همزمان اين طرح‌ها، اظهار داشت: حدود ۹۰ درصد خدمات شکل گرفته در استان در سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي اجرايي شد و بي‌شک اين دستاوردها جز با همراهي و همدلي مردم شکل نمي‌گرفت.

الله‌کرم نصيري افزود: امسال نيز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي شاهد افتتاح و بهره‎برداري از طرح‌هاي متعدد در حوزه‌هاي مختلف هستيم که در شهرستان فارسان ۲۶ طرح به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي تصريح کرد: اين طرح‌ها از سوي ۱۱ دستگاه اجرايي با کاربري زيرساختي، کشاورزي، دامپروري، آموزشي، بهداشت و درمان، فرهنگي، فضاي اداري و صنعتي تکميل و آماده افتتاح شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري همچنين به آغاز عمليات اجرايي ۲ طرح در شهرستان فارسان اشاره کرد و گفت: جابه جايي شبکه فشار آب کوهرنگ به باباحيدر و بهسازي برق‌رساني به روستاي راستاب از جمله اين طرح‌ها به شمار مي‌رود.

افتتاح مجتمع فرهنگي و هنري باباحيدر با زيربناي ۸۲۷ مترمربع و اختصاص اعتباري افزون بر ۱۸ ميليارد ريال، توليد سنگ تزئيني، افتتاح کارگاه توليد جعبه مقوايي، نصب کنتورهاي چندزمانه هوشمند، زيرسازي و آسفالت راه‌هاي روستايي و اصلاح و بهسازي شبکه‌هاي توزيع برق از مهمترين طرح هاي افتتاح شده در شهرستان فارسان است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06