پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اطلاع‌رساني دستاوردهاي نظام نقش موثري در همراهي مردم دارد

کد خبر: 73432 تاریخ انتشار: 1398/11/21
نمایش: 1865
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اطلاع‌رساني و تبيين مناسب دستاوردهاي نظام و انقلاب نقش موثري در همراهي مردم با مسئولان دارد.

جعفر مرداني در نشست شوراي اطلاع‌رساني اين استان افزود:بي‌شک اطلاع‌رساني به موقع و صحيح به مردم مي‌تواند فضاي جامعه را نسبت به گرفتار شدن در دام شايعات و اخبار بي‌اساس مصون بدارد.

وي با اشاره به فرصت‌ها و تهديدهاي موجود در فضاي مجازي، تصريح کرد: فضاي مجازي علاوه‌ بر اينکه مي‌تواند با انتشار اخبار ناصحيح و شايعه‌پراکني در متشنج کردن فضاي جامعه منجر شود اما از سوي ديگر فرصت‌هاي بسياري را براي تبيين دستاوردهاي نظام و عملکرد مسئولان فراهم کرده که بايد از اين فرصت به بهترين نحو بهره‌برداري کرد.

مرداني، با اشاره به اهميت انتخابات اسفندماه، تصريح کرد: دشمن با تمام توان خود درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي است اما مردم مومن و بصير کشور با حضور حماسي و حداکثري ود بار ديگر اين فتنه دشمن را نيز خنثي مي‌کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه آمادگي لازم براي برگزاري يک انتخابات سالم و حداکثري در اين استان فراهم است، خاطرنشان کرد: با وجود تنگناهاي اقتصادي و هجمه‌هاي دشمن، مردم از وحدت و همدلي خوبي برخوردارند و پيش‌بيني مي‌شود مشارکت بالايي را در انتخابات اسفند شاهد باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07