پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي استاندار چهارمحال و بختياري:

حضور گسترده مردم در انتخابات تضمين‌کننده قدرت ملي است

کد خبر: 83461 تاریخ انتشار: 1398/11/26
نمایش: 1827
اخبار
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار و رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري، اقتدار نظام را ناشي از حضور و همراهي مردم دانست و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات تضمين‌کننده قدرت ملي است.

جعفر مرداني روز شنبه در جلسه ستاد انتخابات اين استان افزود: نظام جمهوري اسلامي يک نظام مردم‌سالار ديني است و مردم با انتخاب خود ارکان نظام را تعيين مي‌کنند.

وي ادامه داد: در 4 دهه گذشته با احتساب همه‌پرسي‌ها، ۳۶ دوره انتخابات و به عبارتي به طور ميانگين هر سال يک دوره انتخابات در کشور برگزار شده که در مقايسه با ساير نظام‌هاي سياسي کم نظير است.

مرداني با بيان اينکه قوه مقننه يکي از مهمترين و اساسي‌ترين قواي کشور است، تصريح کرد: به لحاظ حقوقي وظيفه قوه مقننه اصلاح و وضع نظم و قوانين کشور و نظارت بر اجراي قوانين مصوب است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با تاکيد بر بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود در راستاي تحقق مشارکت حداکثري، افزود: رسانه‌ها و گروه‌هاي تاثيرگذار، مردم را به حضور گسترده در پاي صندوق‌هاي راي تشويق کنند.

مرداني خاطرنشان کرد: مسئوليت‌ها در نظام جمهوري اسلامي برگرفته از حضور مردم است و اراده مردم توسط صندوق‌هاي راي مشخص مي‌شود و مجريان برگزاري انتخابات امانت‌دار اين راي هستند و تمام تلاش خود را براي برگزاري يک انتخابات سالم به کار گرفته‌اند.

وي ادامه داد: ستاد انتخابات استان از ۱۰ ماه گذشته در راستاي تامين سلامت و امنيت و برگزاري پرشور انتخابات تشکيل شده و ماموريت هر يک از دستگاه‌ها مشخص شده است.

مرداني، با بيان اينکه در برگزاري انتخابات در استان، ۱۶ هزار نفر همکاري مي‌کنند، گفت: به همه افرادي که خود را در محک آزمايش مردم قرار مي‌دهند اطمينان مي‌دهيم وظيفه ما صيانت و دفاع از آراي مردم است .

رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري توصيه کرد: همه نامزدهاي حاضر در عرصه رقابت بايد قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و شايستگي‌ها و سوابق خود را براي مردم ارائه کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07